Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte bara att stuka sina befintliga bladmått eller? Varför betala flera hundra spänn på nåt man har i sin verktygslåda som man köpte en gång i tiden för en knapp hundring eller mindre?
Är det inte bara att stuka sina befintliga bladmått eller? Varför betala flera hundra spänn på nåt man har i sin verktygslåda som man köpte en gång i tiden för en knapp hundring eller mindre?
Prova men har provat själv men får inte till en bra vinkel + verktyget har en stadig pinne som bladen sitter på så det underlättar en hel del när man ska justera tycker jag iallafall. Inte jättemkt plats på LC4, tror IN var de mest besvärliga.
Jag har provat, men det blir inge bra.
Fick du flera storlekar då?
Jag tror inte att du kommer att köpa LC4 igen. Sälj nu.![]()
Ofta så fungerar ett trådmått bättre.
Är det lika säkert som att mäta med bladmått?
Säkrare, eftersom de är okänsliga för vinkeln.
När inte google har det så har biltema det(ärligt talat så funkade det inte att söka på trådmått ens i biltemas egna sökmotor)
http://biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Motor/Tandstiftsmatt-8-st/

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|