Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Micke O skrev:Söker högkvalitativa/proffs -bilder på SM-hojar, kan vara både studiobilder och in action. Helst KTM eller Husa.

Det är såna svar som gör folk "rädda" att fråga efter saker. Inbjud istället folk för diskussion. Eller kanske GE han bilder!Chris Husky skrev:Det finns ju en hel tråd full med bilder i motardforumet om du inte sett det.
Annars fungerar det som vanligt att söka på nätet![]()

He he he,det e rätt swedie,har själv kännt mig tveksam till att svara på vissa frågor då en del endast hakar upp sig på stavning eller det faktum att man äger en hd bland alla de andra hojarna i stallet.Swedie skrev:Det är såna svar som gör folk "rädda" att fråga efter saker. Inbjud istället folk för diskussion. Eller kanske GE han bilder!
Nu gav ju inte jag nått svar på hans fråga heller, men jag vill bara uppmana till lite mer intresse att hjälpa istället för att IQ befria nån.
Micke O skrev:Söker högkvalitativa/proffs -bilder på SM-hojar, kan vara både studiobilder och in action. Helst KTM eller Husa.
TomK skrev:Leta på de tyska motardsidorna (länkar finns från diverse svenska sites) och från EM (Maxxis Supermotard) - gott om läckra bilder...
Ska du inte skicka lite läckra åkbilder på dig själv Tom?![]()
Obs! Jag har skickat PM till dig Micke O
Blue skrev:Den första är klart grymmast på små knixiga banor, halvautomat så du slipper kopplingsslir!![]()
![]()
![]()
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard