Var hittar jag bilder på SuperMotard (behöver ny bakgrund)?

Micke O

"mannen som talar med fartgupp"
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Yamaha FZS1000S
Söker högkvalitativa/proffs -bilder på SM-hojar, kan vara både studiobilder och in action. Helst KTM eller Husa.

Micke O skrev:
Söker högkvalitativa/proffs -bilder på SM-hojar, kan vara både studiobilder och in action. Helst KTM eller Husa.

Det finns ju en hel tråd full med bilder i motardforumet om du inte sett det.

Annars fungerar det som vanligt att söka på nätet :fatta!

Chris Husky skrev:
Det finns ju en hel tråd full med bilder i motardforumet om du inte sett det.

Annars fungerar det som vanligt att söka på nätet :fatta!
Det är såna svar som gör folk "rädda" att fråga efter saker. Inbjud istället folk för diskussion. Eller kanske GE han bilder!

Nu gav ju inte jag nått svar på hans fråga heller, men jag vill bara uppmana till lite mer intresse att hjälpa istället för att IQ befria nån.

svar

Swedie skrev:
Det är såna svar som gör folk "rädda" att fråga efter saker. Inbjud istället folk för diskussion. Eller kanske GE han bilder!

Nu gav ju inte jag nått svar på hans fråga heller, men jag vill bara uppmana till lite mer intresse att hjälpa istället för att IQ befria nån.
He he he,det e rätt swedie,har själv kännt mig tveksam till att svara på vissa frågor då en del endast hakar upp sig på stavning eller det faktum att man äger en hd bland alla de andra hojarna i stallet.

Tja snacka även med kryptonit här på forumet han har knäppt en del bilder i sommras!

sen har jag tagit ett par bilder då då min husa håller på plockas i hop om det är nått intressant?? har bilder från ramen står ren och sen bild för bild tills det blir en hoj har dock motorn kvar som skall i hop och dokumenteras

Micke O skrev:

Den första är klart grymmast på små knixiga banor, halvautomat så du slipper kopplingsslir! :3freak :tummenupp :D

Bifogat

• chappy.jpg
    chappy.jpg
    22.3 KB · Visningar: 38
  • Vertemati01.jpg
    Vertemati01.jpg
    140.3 KB · Visningar: 56
  • nox-wallpaper_3_lq.jpg
    nox-wallpaper_3_lq.jpg
    110.4 KB · Visningar: 70
  • nox-wallpaper_1-lq.jpg
    nox-wallpaper_1-lq.jpg
    87.8 KB · Visningar: 59
141.6kb är för lite för en bakgrundsbild. Synd annars hade några att dela med mig av.

Leta på de tyska motardsidorna (länkar finns från diverse svenska sites) och från EM (Maxxis Supermotard) - gott om läckra bilder...

TomK skrev:
Leta på de tyska motardsidorna (länkar finns från diverse svenska sites) och från EM (Maxxis Supermotard) - gott om läckra bilder...

Ska du inte skicka lite läckra åkbilder på dig själv Tom? :)

Obs! Jag har skickat PM till dig Micke O

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...