Var hitta cross-stövlar??

Du hade inte tänkt köra på riktigt va? :arsele
Kör man just så (på riktigt :D ) har allt en tendens att sluta med samma färg, och käcka yta av sand, lera, jord och diverse skogsattiraljer efter lite körning.

Ja se fruntimmer... :rolleyes: :D

:bladder

..du är bara skraj och avundsjuk att jag med mina nya stövlar kommer bli både coolast ute i naturen offroad och på fiket offroad :arsele :D

Ska du köra enduro i stövlarna så kan jag rekomendera stövlar utan tåjärn, dom lossnar när man slår i stenar och sånt.

Absolut! Jag åkte i Tech8 innan, och ledsnade friskt på att montera tillbaka tåjärn på de stövlarna (men de passade inte mina fötter heller å andra sidan) - och jag chansade lite på nuvarande 7or som saknar järnen.

Jag har haft nada problem med att det skulle slå sönder sömmar eller liknande i framkant på stövlarna (det är ju det som det förhatliga järnet skall skydda...att sulan inte skall glipa upp).

/J

Nej, det behöver det inte vara.
Vill dock ha en svart ganska hög stövel och tycker att cross-stövlarna är läckra.
har varit ute på nätet och kollat på massa sidor men då bara hittat större herrstorlekar... Borde ju finnas stl 38-39 tycker man :gnissla

Är det nån bra kvalitè på de där??
Kan dra förbi och kolla... :)

Köpte ett par på biltema, kändes helt ok i passform och utförande för det priset, men har inte åkt något med dom så det är svårt att säga om det är någon större kvalite:gnissla

Köpte ett par på biltema, kändes helt ok i passform och utförande för det priset, men har inte åkt något med dom så det är svårt att säga om det är någon större kvalite:gnissla

..trist att behöva säga det, men de är precis så bra som prislappen säger (tyvärr), håller inget vidare och spännena är s.a.s. värde-kass. :(

/J

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...