Var hitta cross-stövlar??

Du hade inte tänkt köra på riktigt va? :arsele
Kör man just så (på riktigt :D ) har allt en tendens att sluta med samma färg, och käcka yta av sand, lera, jord och diverse skogsattiraljer efter lite körning.

Ja se fruntimmer... :rolleyes: :D

:bladder

..du är bara skraj och avundsjuk att jag med mina nya stövlar kommer bli både coolast ute i naturen offroad och på fiket offroad :arsele :D

Ska du köra enduro i stövlarna så kan jag rekomendera stövlar utan tåjärn, dom lossnar när man slår i stenar och sånt.

Absolut! Jag åkte i Tech8 innan, och ledsnade friskt på att montera tillbaka tåjärn på de stövlarna (men de passade inte mina fötter heller å andra sidan) - och jag chansade lite på nuvarande 7or som saknar järnen.

Jag har haft nada problem med att det skulle slå sönder sömmar eller liknande i framkant på stövlarna (det är ju det som det förhatliga järnet skall skydda...att sulan inte skall glipa upp).

/J

Nej, det behöver det inte vara.
Vill dock ha en svart ganska hög stövel och tycker att cross-stövlarna är läckra.
har varit ute på nätet och kollat på massa sidor men då bara hittat större herrstorlekar... Borde ju finnas stl 38-39 tycker man :gnissla

Är det nån bra kvalitè på de där??
Kan dra förbi och kolla... :)

Köpte ett par på biltema, kändes helt ok i passform och utförande för det priset, men har inte åkt något med dom så det är svårt att säga om det är någon större kvalite:gnissla

Köpte ett par på biltema, kändes helt ok i passform och utförande för det priset, men har inte åkt något med dom så det är svårt att säga om det är någon större kvalite:gnissla

..trist att behöva säga det, men de är precis så bra som prislappen säger (tyvärr), håller inget vidare och spännena är s.a.s. värde-kass. :(

/J

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back