Var finns den?

diver6

Lite äldre, lite klokare.. hoppas jag ;)
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Ducati Diavel -11 Yamaha XJR 1300 -02 KTM 400 EXC -07 Honda CB 125 K3 -70
Letar efter en filmsnutt med en kille som går på bakhjulet och över... blir så satans förbannad på sej själv, ligger på alla fyra och bankar i asfalten, slänger hjälmen i backen. Sökt med ljus och lykta, men....?
Hjälp.... tack :)

jadu det ahr jag sett många som gjort på film, men vet ej vad/vilken rulle du menar tyvärr.. du har ingen bättre beskrivning på vad de är för något eller vem killen är?

tror jag vet vilken du menar, den har funnits här i forumet, men kunde inte hitta den... Kommer inte riktigt ihåg vad filmen heter... Det är en film med massa klipp ifrån olyckor, eller?

Ankan_84 skrev:
2592306 tror jag vet vilken du menar, den har funnits här i forumet, men kunde inte hitta den... Kommer inte riktigt ihåg vad filmen heter... Det är en film med massa klipp ifrån olyckor, eller?

Ja det stämmer... har blir så helvetes arg på sej själv. Jag har oxå sökt här men hittar inte den. Trist, tack iaf....

Jag vet också vilken det är, killen blir skitsur och lever en hel jäkel för att han skrotade knarren. Polarna tar hand om knarren och lugnar grabben....
Men vad heter den...:va
//Tobbe

tobbeviking skrev:
2592655 Jag vet också vilken det är, killen blir skitsur och lever en hel jäkel för att han skrotade knarren. Polarna tar hand om knarren och lugnar grabben....
Men vad heter den...:va
//Tobbe
En blå R1, kan det va den du letar efter?

det var ju bara han som sulad hjälmen som hade hjälm, alla andra vurpor i filmen var ju utan skydd... förstår inte hur man tänker när man gör så... men usa slutar aldrig att förvåna mej..

whitesnake skrev:

JAAA :D visst e´det den.

Tycker den e´så gooo både film och musik och ingen kan dom skylla på. Grabben med hjälm blir lätt irriterad på sej själv.

Tack för hjälpen / Per

:Bugar

Psst... har haft datortrassel så jag har inte kunnat kolla föränn nu.

Man ska inte skratta men det ser lite lustigt ut när polaren håller ett avbrutet hantag i handen och inte vet var han ska göra av det... så han trycker in det där liksom få plats...hela hojen är ju liksom trasig.
/M

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...