Var finns billiga batteri?

SilentPlanet

Hatar Gubbar Med Hatt
Gick med
17 Sep 2005
Hoj
Ktm 300 -13
Ja så låter frågan. Mitt batteri gav upp i går :(

Ringde Claesson å fick en chock 900kr ,jag som redan har lagt ut över 5000kr under vintern på service m.m
Undrar så klart om det finns någon sida på internet där de har billigare batteri då biltema ligger för långt i väg. Gött när biltema öppnar i kristanstad då blir det en del köp där. 200kr på biltema :yoparty

Micro har ett bra sortiment med... priser runt 200 - 350 kr...

Biltema såklart!! köpte en exakt kopia på de batteriet jag hade, gick på 400 kr! sist jag köpte ett mc batterie på en "vanlig" hojj affär kostade de över 1000!!!!

Varför inte via postorder från Biltema?

SilentPlanet skrev:
2208114 Ja så låter frågan. Mitt batteri gav upp i går :(

Ringde Claesson å fick en chock 900kr ,jag som redan har lagt ut över 5000kr under vintern på service m.m
Undrar så klart om det finns någon sida på internet där de har billigare batteri då biltema ligger för långt i väg. Gött när biltema öppnar i kristanstad då blir det en del köp där. 200kr på biltema :yoparty

Går det???

andersbrink skrev:
2208741 Varför inte via postorder från Biltema?
Aldrid varit aktuellt, men går det att få ackar från Biltema på postorder? De innehåller ju högeligen farliga vätskor och "farligt gods" brukar fraktföretagen ta rejält betalt för..
Ids inte läsa i katalogen men nån kanske vet?
Torrladdade? Hur är det med GEL-ackar - helt slutna??

SilentPlanet skrev:
2208114 Ja så låter frågan. Mitt batteri gav upp i går :(

Prova Harald Nyborg... skitbra batterier där..bra kvalitet och bra priser..

:banana

Tackar för alla svar å ska kolla igenom sidorna, men att biltema har postorder tro jag inte då deras sida inte visar något sådant

Blitema är riktigt bra.

Jag köpte deras blyaccumulator (stavning) för 2 år sedan för 150 kr och det fungerar klockrent nytt yamaha kostar 1500 på yamahacenter. Fick fixa lite med kablar då det inte var samma anslutningar så numera har jag snabbkontakter =)

Lawner skrev:
2209135 Blitema är riktigt bra.

Jag köpte deras blyaccumulator (stavning) för 2 år sedan för 150 kr och det fungerar klockrent nytt yamaha kostar 1500 på yamahacenter. Fick fixa lite med kablar då det inte var samma anslutningar så numera har jag snabbkontakter =)

Kan bara hålla med. Köpte gelebatteri till min R1 på biltema 269 spänn. Funkar skitbra. Polerna satt tvärtom gentemot orginal så jag höll på att sabba elektroniken. :)

Biltema har riktigt billigt till de flesta. Min sort var dock slut när jag skulle ha.
Köpte mitt på BATTERILAGRET
Funkar kanon.

De större OKQ8 butikerna har börjat med mc batterier...ligger runt 500 pix om jag minns rätt.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back