Var får man tag på såna här?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Var köpa såna här tro? (taskig bild på själva fästet dock)

Bifogat

• DSCN1713.JPG
    DSCN1713.JPG
    57.2 KB · Visningar: 134
  • DSCN1716.JPG
    DSCN1716.JPG
    36.1 KB · Visningar: 161
Last edited:
Handcreme?

Den där snabbskruven du har i handen är skitsvår att få tag i....Akta dig för sånna.
Inte på nån racefirma? måste du ha sånna eller kan du byta? till vanliga snabbskruvar som är lätta att tjacka:=)

erik skrev:
kk, s-racing eller liknande. kanske tom hos den lokala handlaren.

Starol Racing hade några som hette Dzuz lås, men jag tror inte dom ser ut riktigt som dom där.

Twinner; Handcreme är för fjollor. Sådär blir det ju när man meckar och häller bensin över huden :3freak

Bikerbitch skrev:
Twinner; Handcreme är för fjollor. Sådär blir det ju när man meckar och häller bensin över huden :3freak

Jaja :gnissla
Men ärligt,är det inte lättare att konvertera om till modell "vanliga" snabbfästen som är lätta att få tag på.Kostar ju inte mycket.

Bikerbitch skrev:
Starol Racing hade några som hette Dzuz lås, men jag tror inte dom ser ut riktigt som dom där.

Dzuz ser ut nästa likadant (något tjockare skruvskalle) men du har även en d-ring formad ögla så du inte behöver använda mejsel för att lossa dem, dock finns mejselspår för den som vill...

Bikerbitch skrev:
Sådär blir det ju när man meckar och häller bensin över huden :3freak
Fy, sånt är inte bra i längden för tassarna. :fatta!
Använd Yes diskmedel. Det är underskattat som handrengöring.

KK-racing har sådana, samt sk. Dzuz som dock väger några gram mer. Oscar har likadana som du har bild på, och jag tyckte de var lite meckigare att få dit bra än Dzuz'n, men som sagt de väger ju mindre :rolleyes:

/Joakim

Hehe.. Ne kanske inte det men jag meckar 8timmar 5dagar i veckan så att det där är välvårdade killhänder eller missskötta tjej fingrar=) heh :hihi e

Esquire skrev:
Fy, sånt är inte bra i längden för tassarna. :fatta!
Använd Yes diskmedel. Det är underskattat som handrengöring.

Om det funkar med Dzuz med D-ögla på, så finns såna i min verktygslåda på Lidingö.

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back