Var får jag tag i Färgkoder?

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
Hej hopp!!

har ring runt en hel del nu för att få tag i färgkoder till min Appe RSV Mille R -00.
Fan ingen som verkar veta? :kocko

Så om nån där ute har en bra idé eller t.o.m vet så ... pls.. i need them! :Bugar

:tomten

KaZ

Färgkoder

De finns inte att få tag på men någon på apriliaforum.com hade hittat tillverkaren av lackerna och de heter saker som aprilia_black o.s.v. Sök på Apriliaforum.com under RSV Mille så borde du hitta det. Frågan var rätt vanlig där...

ething skrev:
De finns inte att få tag på men någon på apriliaforum.com hade hittat tillverkaren av lackerna och de heter saker som aprilia_black o.s.v. Sök på Apriliaforum.com under RSV Mille så borde du hitta det. Frågan var rätt vanlig där...

Tack...

stämmer det... pratade prcis med en hojlackare... han sa kort å gott...
blanda en ny färg som liknar org. så mycket som möjligt och lacka alla ytor som skall vara tex. röda... :huvet

då blev det dyrare genast... jaja :brinnerup

scmeck italia! :fatta!

J

"scmeck italia!"
Antingen är det lackfirmorna som kör med oss eller så är ngt fel med alla hojtillverkares lacker. Samma problem med att få underkåpan lackad på min Suzuki. Jag hade rätt färgkod på en sverigesåld hoj som bara fanns i en enda färg och ändå kan lackfirmor inte fixa till det med hjälp av färkoden. Hittade en firma i Vallentuna "vallentuna sandblästring" tror jag de hette. De lyckades ganska bra tycker jag men det var ine billigt.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park