Mr K
I win, you loose!
Det är så fint att du bara uttrycker dig om negativa saker. Det var länge sedan du skrev något fint och positivt i RRs del. Är du en mycket negativ människa? Eller gillar du bara inte att skriva om positiva saker?MBGIRL skrev:.........Sen är det bäst att du lär dig att det inte är OK att ha en annan åsikt än MrK
för då uttrycker han sig klart och tydligt att han inte vill att man ska skriva emot........:
-------------------------------------------------------------
Jag kan tycka att en sådan hära tråd filler en lite,lite funktion. Men detta är RRs del av forumet och RR är en sammanslutning människor som gör roliga saker tillsammans. Alla kan vara med i RR om man platsar i gruppen. Man kan inte vara en negativfis och kalla sig RR. Man behöver inte vara "stuntare" utan bara ha en vettig syn på MC-körning. Om man kör med oss ett par sässonger (en eller flera) så kan man sedan få kalla sig en RR och få köpa tröjja och vara med på hemsidan.
Detta är inte Malmö delen av forumet, utan RRs del. Sedan att de flesta i Sydskåne/malmö hänger här e bara skoj. Jag vet inte om det är folk som inte säger något eller är fega men under de 5 åren vi har haft denna platsen på Sporthoj så har bara 4st gnällt om hur det fungerar och sköts. Däremot har ca 20-30 personer kommenterat och tyckt att det sköts kanon. Vem bör jag lyssna på mest? Jag tar åt mig av all konstruktiv kritik.
På RRs del av forumet rör det sig ca 200personer dagligen från skåne och lika många till från resten av sverige.
--------------------------------------------------------------
Jag mötte en gul trajja med gult skinställ på 108an mellan lomma/lund imorse. Jag vet att det var PIX. Om det var du så skriv inget svar ....... eftersom det är onödigt. Du gazzade satan .... glömt något hemma eller? (Den frågan kan du svara på för jag vet redan att det var du)