Var det du...?

Status
Ej öppen för fler svar.
MBGIRL skrev:
.........Sen är det bäst att du lär dig att det inte är OK att ha en annan åsikt än MrK
för då uttrycker han sig klart och tydligt att han inte vill att man ska skriva emot........:
Det är så fint att du bara uttrycker dig om negativa saker. Det var länge sedan du skrev något fint och positivt i RRs del. Är du en mycket negativ människa? Eller gillar du bara inte att skriva om positiva saker?
-------------------------------------------------------------

Jag kan tycka att en sådan hära tråd filler en lite,lite funktion. Men detta är RRs del av forumet och RR är en sammanslutning människor som gör roliga saker tillsammans. Alla kan vara med i RR om man platsar i gruppen. Man kan inte vara en negativfis och kalla sig RR. Man behöver inte vara "stuntare" utan bara ha en vettig syn på MC-körning. Om man kör med oss ett par sässonger (en eller flera) så kan man sedan få kalla sig en RR och få köpa tröjja och vara med på hemsidan.
Detta är inte Malmö delen av forumet, utan RRs del. Sedan att de flesta i Sydskåne/malmö hänger här e bara skoj. Jag vet inte om det är folk som inte säger något eller är fega men under de 5 åren vi har haft denna platsen på Sporthoj så har bara 4st gnällt om hur det fungerar och sköts. Däremot har ca 20-30 personer kommenterat och tyckt att det sköts kanon. Vem bör jag lyssna på mest? Jag tar åt mig av all konstruktiv kritik.
På RRs del av forumet rör det sig ca 200personer dagligen från skåne och lika många till från resten av sverige.

--------------------------------------------------------------
Jag mötte en gul trajja med gult skinställ på 108an mellan lomma/lund imorse. Jag vet att det var PIX. Om det var du så skriv inget svar ....... eftersom det är onödigt. Du gazzade satan .... glömt något hemma eller? (Den frågan kan du svara på för jag vet redan att det var du)

Mr K skrev:
Det är så fint att du bara uttrycker dig om negativa saker. Det var länge sedan du skrev något fint och positivt i RRs del. Är du en mycket negativ människa? Eller gillar du bara inte att skriva om positiva saker?
-------------------------------------------------------------

När du skriver något vettigt så kommer jag med något positivt...enough said!

F ö skrev jag nyss att denna tråden ju var positiv...men det kunde du ju såklart
inte utläsa eftersom DU själv inte tycker den är det. :rolleyes:

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
Enligt mina beräkningar leder jag omröstningen.
Men det förändras kanske efter Möghackerundan idag? :tungan :D
skriv ut listan på ställningen. så ska vi se vad vi kan göra ......

Mr K skrev:
skriv ut listan på ställningen. så ska vi se vad vi kan göra ......

Lägg upp en poll så att vi kan få klarhet i detta huvudansträngande problem.
Jetzt bitte, RAUS!!

Mr K skrev:
Jag mötte en gul trajja med gult skinställ på 108an mellan lomma/lund imorse. Jag vet att det var PIX. Om det var du så skriv inget svar ....... eftersom det är onödigt. Du gazzade satan .... glömt något hemma eller? (Den frågan kan du svara på för jag vet redan att det var du)
De var inte jag !!!!! :fatta! :D

Men annars gazzar jag så mycket ja vågar på den vägen oxå!!! :3freak

Mr K skrev:
--------------------------------------------------------------

nä du för det var jag ...jobbar i furulund och har tösen i Malmö ....
hadde fett med brottom efter som morgonen gick åt till annat :hihi

Mr K skrev:
Detta är inte Malmö delen av forumet, utan RRs del.

Visst, tråden kanske inte platsar under just RR-delen egentligen, men eftersom i princip alla skåningar hittar in här (oavsett om de fått äran att köpa en RR-tröja eller inte) så är det ju ganska praktiskt att ha tråden just här.

Jag som precis börjat min andra säsong på motorcykel är oerhört tacksam för att sporthoj-forumet finns. Jag förstår att RR-delen/RR-folket inte behöver en sånhär tråd eftersom ni kört tillsammans i 10-15 år och vet allt om varandra, men det kommer ju nytt folk ut på vägarna varje vår. Ge folk en chans att knyta kontakter och sluta spela så jävla viktiga. Jag är väl medveten om att jag aldrig kommer att platsa som en i RR-gänget eftersom jag är saltast i världen på att köra hoj, men jag förstår bara inte varför denna tråden orsakar ett sånt jävla kräkanfall bland vissa. Alla har väl varit nybörjare och det skadar väl inte att få nya kompisar?

farbrorfabian skrev:
Visst, tråden kanske inte platsar under just RR-delen egentligen, men eftersom i princip alla skåningar hittar in här (oavsett om de fått äran att köpa en RR-tröja eller inte) så är det ju ganska praktiskt att ha tråden just här.

Jag som precis börjat min andra säsong på motorcykel är oerhört tacksam för att sporthoj-forumet finns. Jag förstår att RR-delen/RR-folket inte behöver en sånhär tråd eftersom ni kört tillsammans i 10-15 år och vet allt om varandra, men det kommer ju nytt folk ut på vägarna varje vår. Ge folk en chans att knyta kontakter och sluta spela så jävla viktiga. Jag är väl medveten om att jag aldrig kommer att platsa som en i RR-gänget eftersom jag är saltast i världen på att köra hoj, men jag förstår bara inte varför denna tråden orsakar ett sånt jävla kräkanfall bland vissa. Alla har väl varit nybörjare och det skadar väl inte att få nya kompisar?
Fy fan vad gött att läsa dom senaste inläggen!!!!

PIX, Lomax, farbrorfabian, med flera, ni har just hamnat på min kompislista! :pannkyss

Till alla som inte fattat vad detta handlat om... LÄS ovan!!! :Bugar

Last edited:
farbrorfabian skrev:

1. Alla får köra med RR på onsdagar (dock inte rena idioter)
2. Vill man knyta kontakter så finns det ett allmänt träff/körtråds forum på SH, att gå in på vår del och tycka att vi spelar j-t viktiga är inte så smart om man vill åka med oss.
3. Det är väldigt störigt när nya icke RR medlemmar kommer in på RR delen och kommer med spydiga kommentarer om oss, detta gäller även Madicken som samlar poäng till en banning om han inte lugnar ner sig.
4. Att vara tuff bakom tangentbordet straffar sig förr eller senare.

http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=4

Last edited:
GSXR1100R skrev:
3. Det är väldigt störigt när nya icke RR medlemmar kommer in på RR delen och kommer med spydiga kommentarer om oss, detta gäller även Madicken som samlar poäng till en banning om han inte lugnar ner sig.
Nu får du väl ändå ge dig?
Om det är något jag samlar så är det röster, precis såsom Mr K föreslog i sitt inlägg i början. Alla skulle ju skriva det dom tyckte för det blev ingen poll. Läs Mr K:s inlägg nedan.

Vad är problemet? Förutom att en del faktiskt håller med mig?
Ska man bli bannad för en sån sak? Nu börjar det bli riktigt obehagligt.

Mr K skrev:
dessa trådar är helt onödiga för den kommer bara växa och växa och alltid ligga överst och sedan kommer det skrivas saker som inte har med saken att göra .....

Jag möter allt mellan 10-50 hojjar varje dag och skulle jag skriva trådar om det skulle jag inte gjort annat. Vill man veta vem det är man möter så får man vända eller ha en skylt med sitt mobilnummer på hjälmen.

Kan ni andra som läser detta skriva om ni tycker det är bra/dåligt med en sådan tråd som denna? Nej, jag gör ingen poll. Om utfallet blir positivt så får den ligga kvar annars åker den bort/stängs.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back