Var det du???

Hade jag inte tyckt att det var så väldigt gött med öl igårkväll hade jag lätt kört en sväng idag, nu får man sitta inne och kolla kranen droppa istället! :gnissla :fyllisar

Orange, såg ut att vara en Yamaha FZ6N eller FZ1N, körde mot Mölndal, syntes strax innan Liseberg på 3filiga leden i Lördags runt 16:45

I helgen såg jag en minkgrön Dennis brappPPAa förbi utanför fönstret. Ge fan i att bRRRrrrrRRRAaappa utanför mitt fönster när jag inte är ute och åker :mad::4skrika:mad:

hahahaha ooooojdå ;) nothing but löve min vän ! jag skrämde fram våren!:banana

Ingen som såg den coole snubben på en vit SMT idag som körde runt Landvetter sjön? :banana

Mint (condition) SMC slangade förbi mig igår morse vid Marklandsgatan. Kan vara en viss Herr D som var på väg till jobbet. Såg gött ut! :tummen

Supermotard som kom till Viktoria i wasa idag, sedan kom du utanför Nordstan på kvällen sedan med en extra hjälm i handen?

Satans!!! Såg ej hojen men jag hörde den, en super motard och polisen bakom honom vid nordstaden och fortsatte mot grönsaks torget. Det gjorde min dag jag tänkte "fuck the Police"

Satans!!! Såg ej hojen men jag hörde den, en super motard och polisen bakom honom vid nordstaden och fortsatte mot grönsaks torget. Det gjorde min dag jag tänkte "fuck the Police"
Det fanns nog en anledning att snuten jagade honom. Eller vad tror du?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman