Var det du???

Cbr vid jvbommarna i säve som helt ignorerade mig trots att jag nästan stod på dig.

Å att hoppa över fartguppen anses som fusk när cm3 differensen överstiger 1400cc :p

Vilka 2 följde jag efter mellan avfarten öst-västleden till avfarten vid volvo på motorvägen i borås ?

Ingen arning vad det var för hojar men ena såg ut som en nyare R1a o han heja på mig :)

Men ni måste ju gassssa pojkar :brynad

Sen mötte jag någon på motorvägen med en bmw hoj när jag gled förbi i 250+ :gnissla

Cbr vid jvbommarna i säve som helt ignorerade mig trots att jag nästan stod på dig.

Å att hoppa över fartguppen anses som fusk när cm3 differensen överstiger 1400cc :p

Hm det kan ha varit jag! Eller va det mer en 125cc?
Jag hade musik i öronen annars hade jag sakt Hej! :)

Det var en blå röd och vit 125a som det stod cbr på.
Du körde förbi oss innan golfbanan röd bandit och orange kromsläde.

Såg en KTM 690 idag vid vasagatan ca 18:20

Jag spelade minigolf. Du åkte hoj. Båda frös?!?!?

Paser?

Rödvit italiensk? nakenhoj runt Lygnern idag? Mötte mig å två polare där, lite kallt om fingrarna å blött på visiret. Nu får det allt se till å bli sommar! :-)

Om nån har tappat en sidokåpa på en r1 från runt 03, så ligger det en sån på cykelbanan på Älvsborgsbron.

Någon form av motard? på väg upp mot Nordlyckeskolan vad 15tiden,brappade gött när du drog på bakom kröken:)

Vit KTM 690 SMC på E6 norrut vid liseberg, förare hade hjälm med vit tuppkam! runt 15:55 tiden idag 10/4.

Back