Var det du???

Vem var det som körde en glidare å kollade på allt anat en vägen,å när det blev stop så såg du inte det i tid så du fick tvärbromsa å då låste du hjulet.

Blev ganska förvånad när jag tittade i bakspegeln helt vitt va det av däckrök:tungan

Vem var det som körde en glidare å kollade på allt anat en vägen,å när det blev stop så såg du inte det i tid så du fick tvärbromsa å då låste du hjulet.

Blev ganska förvånad när jag tittade i bakspegeln helt vitt va det av däckrök:tungan

Farligt nu när damerna börjar gå i kortkort!

Repsolhonda och orange rygga på mårten krakow riktning götatunneln strax efter 8?
Du körde om en halvsleten röd v40 i höjd med gasklockan :)

KTM-motard modell större parkerad vid Eriksberg, med regndäck! Något udda, jag gillar det. :tummenupp Var det du?

Wasnt me.
Kunde vart om det fanns kort kort dock ;)

Vem var du som inte ville ha ett rejs med mig med tjejens gamle mattsvarta Kawa.
Du på en röd/vit R1 med motsvarande skinnställ och hjälm. Du försökte stajla på bakhjulet men det var inte mycket till stajling!!!

JJ(CBR)JJ vid heden :tummenupp

Ktm vid bergakungen...

Ktm vid korsvägen som drog bakhjul..

Sporthoj vid delsjömotet...

2 atver mot korsvägen...

alla såg ja idag :tungan

En husa vid Eketrägatan kl.18.00 idag..du drog iväg på bakhjulet och min brorson, snart 4 o galen i motorcyklar :jodå det var fräckt! Haha du gjorde min dag!

Blev nått djävulskt omkörd strax innan tingstadstunneln av två racers vid 13 tiden.

Nån slags nakenhoj stoppad av polisen vid brofästet av Älvsborgsbron på Hisingssidan runt 18:30 tiden idag. Hur gick det? Såg inte skoj ut! :/

Ping Det var blandannat jag tror satt du på en röd r1:tummenupp

Någon form av motard, förare med pimpstar hodie - bjöd på en liten wheelie på bällskärsvägen mitt emot stigs center igår runt 12:30-tiden.

Någon härifrån?

Back