Var det du???

Vem var du på en KTM RC8 (tror jag?) som fick ofrivilligt civilpolismöte vid avfarten från E20 mot Allum i eftermiddags? Dom verkade väldigt intresserade av deras fart att dömma...

Träffade på en svart 748/916/996? vid mölnlycke, efter landvettersjön (Partille-Mölnlycke), jag körde en 1098 - bakom dig.

Sen träffade jag även på ett gäng hojar med en R1 i täten (Fiat kåpor), i härryda precis bredvid macken... ni körde in mot Skene tror jag, och jag körde precis ut. Vilka var ni?

Träffade på en svart 748/916/996? vid mölnlycke, efter landvettersjön (Partille-Mölnlycke), jag körde en 1098 - bakom dig.

Sen träffade jag även på ett gäng hojar med en R1 i täten (Fiat kåpor), i härryda precis bredvid macken... ni körde in mot Skene tror jag, och jag körde precis ut. Vilka var ni?

Jag, Ässet76, mayeah o en polare...

Va de dig vi mötte i korsningen när ci svängde vänster?

245 personer mellan bäckebol å mölndal .. på morgonen mellan halv 7 å 8 å eftermiddagen mellan 15 å 17 varenda eviga dag.

Va fan pysslar ni med... ni är medvetna om att de GÅR att köra mellan bilarna när det är kö va ?

245 personer mellan bäckebol å mölndal .. på morgonen mellan halv 7 å 8 å eftermiddagen mellan 15 å 17 varenda eviga dag.

Va fan pysslar ni med... ni är medvetna om att de GÅR att köra mellan bilarna när det är kö va ?

Vad har du så bråttom till :banana :va

Det brukar jag oftast göra, eller plöja väggren :)

Kille på nyare guld/svart GSXR (750?) vid Allén, Åkareplatsen och förbi centralstation i regnet runt 15-tiden? Såg inget vidare ut i det vädret.

Någon härifrån som körde en Repsol Honda CBR1000RR vid 11:45 idag på E6/E20 söder om Kungsbacka med ryggsäcken full med bullar?

ps. Synd att du tappade lite, jag tror det var en låda kakor och en bullängd.

Nyheter
Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025