Var det du???

Nu.......
Såg en Gul motard,du kom från bron och körde in till ringön.
På rakan sakta du in och sen drog du fult upp på bakhjulet:yoparty
Du hade en pimpstar tröja,tror de va en husaberg
Vem???

Blond lugg som öppnade visiret o vinkade till mig som stod precis utanför infarten till Högsbo Sjukhus. Du åkte bög.

Var det du?

Hoj på väggrenen (E6/E20) i närheten av kungsbacka vid 11 tiden.

Tappade du något?

Röd R6? av äldre modell parkerad vid Landvettersjön vid 19 tiden. Tyckte mig ana att det var en tjej som körde den. Var det nån här?

Röd R6? av äldre modell parkerad vid Landvettersjön vid 19 tiden. Tyckte mig ana att det var en tjej som körde den. Var det nån här?

That would be me...... Tant Agda på kaffepaus :tummenupp

Meeeeen nyfiken på hur du kunde ana att det va en tjej som körde om hojen va parkerad??? Visst kör jag sakta men inte sååååå sakta att det kan misstas för att stå parkerad :va

Last edited:
Ett helt gäng hojar vid olskroksmotet vidare på RV40 mot landvetter strax efter sju. En kille övningskörde på en CBR600 av nyare modell. Om jag inte såg fel var det en hannspree-edition. Fint åkdon att övningsköra på :)

Sen undrar jag fortfarande vad det var för djur jag krockade med utanför Ubbhult. Det smetades ut i en blodig pöl över hela axeln. När jag stannat hojen märkte jag att den smetat ut sig över låret och en del av tanken också. Hur fasen kan det finnas så mycket blod i en flygande insekt :va.

Ett helt gäng hojar vid olskroksmotet vidare på RV40 mot landvetter strax efter sju. En kille övningskörde på en CBR600 av nyare modell. Om jag inte såg fel var det en hannspree-edition. Fint åkdon att övningsköra på :)

Sen undrar jag fortfarande vad det var för djur jag krockade med utanför Ubbhult. Det smetades ut i en blodig pöl över hela axeln. När jag stannat hojen märkte jag att den smetat ut sig över låret och en del av tanken också. Hur fasen kan det finnas så mycket blod i en flygande insekt :va.

en vit 600?

Jupp. Tror den såg ut ungefär så här:

Honda%20cbr600rr%20HANNspree%20Ten%20Kate%20replika%20%202.jpg

Meeeeen nyfiken på hur du kunde ana att det va en tjej som körde om hojen va parkerad??? Visst kör jag sakta men inte sååååå sakta att det kan misstas för att stå parkerad :va

Då vet jag vem det var!

Nej här uttryckte jag ju mig lite klumpigt inser jag!:huvet
Jag skymtade något långhårigt i ögonvrån nere vid vattnet iförd något som skulle kunna vara ett MC-ställ samtidigt som jag försökte spana in hojen som stod parkerad på andra sidan vägen. Jag ska försöka uttrycka mig lite bättre nästa gång:D

Då vet jag vem det var!

Nej här uttryckte jag ju mig lite klumpigt inser jag!:huvet
Jag skymtade något långhårigt i ögonvrån nere vid vattnet iförd något som skulle kunna vara ett MC-ställ samtidigt som jag försökte spana in hojen som stod parkerad på andra sidan vägen. Jag ska försöka uttrycka mig lite bättre nästa gång:D
Har en mkt enklare förklaring, är ju bara tjejer som kör R6:or.:banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...