Var det du???

nån på en halvoffroadig BMW som halka runt i snöslasket ute på lindholmen idag vid 08:00 ?

såg inge vidare ut du..

Var och kikade på sälarna idag vid säldammen när jag och min tjej ser en motardpilot komma körandes mot oss med blåljus och tut-tut efter. Han visade dock lite hänsyn när han passerade dammen och alla barn som sprang runt där.

Men det ser inge vidare ut med snutjag på fullsmockade gångbanor i en park.

Var det du??

Vit Rc8 som poppade wheelies förbi Liseberg och sen fortsatte ut på leden. Jag vinkade :hej men du var nog upptagen att i fullt blås pricka 1-metersluckan på yttern mellan mig och påfartsrefugen. :tungan

Jäkligt najs hoj det där alltså! :yoparty

Två motarder åkte förbi på Mandolingatan idag, två ggr. Ena piloten hade vit tröjja. Kanske även vit hjälm. Hade även monsterdekaler på framstänkan.

Vit Rc8 som poppade wheelies förbi Liseberg och sen fortsatte ut på leden. Jag vinkade :hej men du var nog upptagen att i fullt blås pricka 1-metersluckan på yttern mellan mig och påfartsrefugen. :tungan

Jäkligt najs hoj det där alltså! :yoparty

Såg också rc8an på e6an tillsammans med en annan hoj, grymt fin hoj! Vill ha en sådan :näsblod

Vem vare?

Kille på fyrtaktscross eller motard (crf?) med 12 o'clock bar och snuten hack i häl uppför Linnégatan vid 15-tiden? Idioti av bängen att jaga bland barnvagnsmaffian särskilt eftersom jag inte fick någras vibbar av att den skulle vara stulen. Eller är det någon som saknar en sån?

Stog vid Lorensberg vid 17tiden idag och hörde brappet eka mellan väggarna, vemfanvare?!
Det borde vara nacKskåTt på att köra hoj bland folk på denna tiden av året, min är ju isärskruvad..... :huvet

Tack vem det än var, det förgyllde min dag :yoparty

Väldigt orange KTM motard som körde innervägen vid statoil marklandsgatan och sedan svängde mot stan.

Idag vid 17 tiden.

Var det du?

Vem var tjejen på Johans mc igår , som köpte mckläder? Du är lång smal och med färgat rödaktigt hår uppsatt i en toffs. Vi var där och handla vid 14-15 tiden. En kompis som följde med oss tycte du var urläcker;). Vi tror det var din mamma som var med och shoppa med dig så kompisen ville inte störa er.

Vem var grisen som hade en bön på pallen .(vit R1 årsmodell 10 svarta devil pipor på E20 du svängde av mot munkebäck. Jävlar vad avis man var .. Där satt jag med min familj i min lila Kia Ceed hahahha

Snubbe på orange ktm (?) med hjälmkamera på väg mot hisingen/oslo genom tingstadstunneln vid 15:30.. vem vare? ;D

EDIT: Åbyvägen/Idrottsvägen i Åby kl 16:15, person utan hjälm (iofs svart mössa) på gammal Honda CBR.. Hojen lät riktigt gött, hördes lång väg :tummenupp (passa dig för poliserna som var ute idag bara, har sett 5 bilar på mindre än 30 minuter).

Last edited:
KTM 690E med enduro slicks i skogen någonstans mellan Benareby och Greggered. Ramlade och stuka tummen, var det någon som såg mej?:rolleyes:
Edit: mitt kyl paja oxå!

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back