Var det du???

KTM Motard i billdal! Vem!?

Billdal...Ah! hemma vatten, kan ha varit Stefan (svart 640 SM), hörde han klämde av en testrepa....:tummenupp

Sällan man ser nån motard här....eh ja, förutom jag och Stefan som dagligen kör då....
Annars kan du ju alltid droppa förbi på en fika så slipper du jaga ikapp:tummenupp

/G...

Vit Fireblade 1000/600 sakta rullandes utanför Backa 1 på Backaplan, idag kl 14.14. Var det du? Skitfin hoj!:tummenupp

Billdal...Ah! hemma vatten, kan ha varit Stefan (svart 640 SM), hörde han klämde av en testrepa....:tummenupp

Sällan man ser nån motard här....eh ja, förutom jag och Stefan som dagligen kör då....
Annars kan du ju alltid droppa förbi på en fika så slipper du jaga ikapp:tummenupp

/G...

Hmm liknade mer en orange racekittad 525a om jag minns rätt.
He he, har inte vågat mig bort så långt hemifrån innan eftersom hojen är skrotig och har körförbud, annars låter det trevligt :hihi

Runt 16.00 Kopparmärra
Vit Streetfighter och en sporthoj.

Stannade av snuten av någon outgrundlig anledning?

Var de du å va ville dom blåvita svinen?

Runt 16.00 Kopparmärra
Vit Streetfighter och en sporthoj.

Stannade av snuten av någon outgrundlig anledning?

Var de du å va ville dom blåvita svinen?

:tuttar D va jag o min polare! blev tydligen förföljda från hisingsbacka till kopparmärra:va vi hade tydligen sicksackat oss fram i rusningstrafiken plötsligt va de tätt bakom o bad oss om körkort, alkotest samt kollade upp försäkring o vem hojjarna tillhörde :D fast de ville främst titta på hojjarna o den ena snuten var sugen på att ta mc-kortet så vi kom undan me en tillsägelse :krama
d va nära den här gången.

:tuttar D va jag o min polare! blev tydligen förföljda från hisingsbacka till kopparmärra:va vi hade tydligen sicksackat oss fram i rusningstrafiken plötsligt va de tätt bakom o bad oss om körkort, alkotest samt kollade upp försäkring o vem hojjarna tillhörde :D fast de ville främst titta på hojjarna o den ena snuten var sugen på att ta mc-kortet så vi kom undan me en tillsägelse :krama

Ingen högre puls där inte va? :eek:

//Andreas

Aprilia Motard (SXV 4.5?) som kom ikapp mig innan sahlgrenska. Kryssade fram mellan bilarna. Jag körde om dig lite senare på dag hammarskjöldleden. Snygg hoj o lät gött som fan :yoparty Var det du?

Gött att dom va lite snälla då å de inte kostade apa....
Jag satt å drack kaffe mossan å försökte förklara för henne att Poliser minsann är onda... de va lite problematiskt... hon höll inte med :P

men ni kom jäkligt lägligt för att jag skulle få "prove a point" mitt i diskussionen :P
När ni gled fram snyggt å prydligt å sen blev stannade :banana

Ingen högre puls där inte va? :eek:

//Andreas

:D vi va hur coola som helst tills de sa att de hade hängt på sen brunnsbo då tänkte jag faaan hur snabbt hinner man boka teori o uppkörning i år?? :Bugar

[QUOTE=Odio
Gött att dom va lite snälla då å de inte kostade apa....
Jag satt å drack kaffe mossan å försökte förklara för henne att Poliser minsann är onda... de va lite problematiskt... hon höll inte med :P

men ni kom jäkligt lägligt för att jag skulle få "prove a point" mitt i diskussionen :P
När ni gled fram snyggt å prydligt å sen blev stannade

D kunde ha kostat fläsk :gnissla polisen ville va me o leka :tuttar han skulle oxå ta mc-kortet i år då kommer han nog oxå att glömma trafikreglerna då o då. vi hade tur iaf :glömdet

Frågan e ju hur polisen kunde följa efter er i den trafikstockningen som var inne i stan utan att ni märkte av dom? Va de civilare lr? :va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman