Var det du???

En blå/gul husa i Brännås (ca 2 km från mölndals bro) gled förbi när jag byte däck på bilden. Ursäkta att jag blängde, blev bara så förvånad när en motard gled förbi i området:tummenupp

Tjej i vitt/svart skinnställ, Svart Z1000 påväg mot kornhall. Det var jag som stod bredvid dig på trampcykel i korsningen vid macken. Var det duuuu?

Vit Duke III med följe av en "oldie" CBR 600 genom Lindome Centrum vid 15-tiden idag? Ni?

Ville så gärna se en wheelie....:tungan

Du körde en röd... sak på två hjul. Såg rätt fet ut med utblåset riktat uppåt på höger sida. Körde bakom mig på väg mot tingsstadstunnel i 08-spåret, bytte till Malmö-spåret och jag körde efter igenom. Lät gött, vid 17:45 ca

Last edited:
Gul husa 650 körde genom partille centrum men lyset släckt ;) runt 8-tiden

Är i Gbg och ska jobba några veckor:) ropat efter Glenn men han verkar inte vara i stan:S
Sett en hel del hojar:) och man blir jävla sugen. Vad finns det o göra i denna stad på vardagarna?

2 motarder braapade ner på friggagatan mot centralen igår, runt 18. Jag stod i korsningen vid odinsplatsen och vinkade som ett fä. :D Försökte att köra ifatt men det var för mycket rödljus och spårvagnar. :gnissla

2 motarder braapade ner på friggagatan mot centralen igår, runt 18. Jag stod i korsningen vid odinsplatsen och vinkade som ett fä. :D Försökte att köra ifatt men det var för mycket rödljus och spårvagnar. :gnissla

Det var jag som övningskörde med brorsan.

Några hojar som käkade pizza på landvetter igår vid halv sju sedan drog förbi vid bussarna ;) ...ni?

Jag va en av dom...

Är i Gbg och ska jobba några veckor:) ropat efter Glenn men han verkar inte vara i stan:S
Sett en hel del hojar:) och man blir jävla sugen. Vad finns det o göra i denna stad på vardagarna?

man kan ju alltid hyra hoj =) honda mc
center hyr ut =)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back