Var det du???

En blå/gul husa i Brännås (ca 2 km från mölndals bro) gled förbi när jag byte däck på bilden. Ursäkta att jag blängde, blev bara så förvånad när en motard gled förbi i området:tummenupp

Tjej i vitt/svart skinnställ, Svart Z1000 påväg mot kornhall. Det var jag som stod bredvid dig på trampcykel i korsningen vid macken. Var det duuuu?

Vit Duke III med följe av en "oldie" CBR 600 genom Lindome Centrum vid 15-tiden idag? Ni?

Ville så gärna se en wheelie....:tungan

Du körde en röd... sak på två hjul. Såg rätt fet ut med utblåset riktat uppåt på höger sida. Körde bakom mig på väg mot tingsstadstunnel i 08-spåret, bytte till Malmö-spåret och jag körde efter igenom. Lät gött, vid 17:45 ca

Last edited:
Gul husa 650 körde genom partille centrum men lyset släckt ;) runt 8-tiden

Är i Gbg och ska jobba några veckor:) ropat efter Glenn men han verkar inte vara i stan:S
Sett en hel del hojar:) och man blir jävla sugen. Vad finns det o göra i denna stad på vardagarna?

2 motarder braapade ner på friggagatan mot centralen igår, runt 18. Jag stod i korsningen vid odinsplatsen och vinkade som ett fä. :D Försökte att köra ifatt men det var för mycket rödljus och spårvagnar. :gnissla

2 motarder braapade ner på friggagatan mot centralen igår, runt 18. Jag stod i korsningen vid odinsplatsen och vinkade som ett fä. :D Försökte att köra ifatt men det var för mycket rödljus och spårvagnar. :gnissla

Det var jag som övningskörde med brorsan.

Några hojar som käkade pizza på landvetter igår vid halv sju sedan drog förbi vid bussarna ;) ...ni?

Jag va en av dom...

Är i Gbg och ska jobba några veckor:) ropat efter Glenn men han verkar inte vara i stan:S
Sett en hel del hojar:) och man blir jävla sugen. Vad finns det o göra i denna stad på vardagarna?

man kan ju alltid hyra hoj =) honda mc
center hyr ut =)

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...