Var det du???

sitter i en grävmaskin med 20m mast precis brevid vägen och borrar.:)

Ofan :yoparty Då får du kolla om du ser denna bilen imorgon då.
97452-1432199.jpg

Jag ska gasa extra mycket när jag kör förbi dig.... :)

var det du som kom till mitt möbellager och hämtade ett soffbord i en ikeapåse med din fireblade?

hoppas det gick bra! o_O

Chey på grå er-6 älvsborgsbron 16.30...va de du?

Nån på svart hornet 07/08 nära mariaplan va de du?

Blå retta årsmodell äldre vid trafikljusen vid Munkebäckstorg nu kl 20.30. Du hade helsvart skinnställ. Jag var precis vid övergångsstället där du stod. Var det du?

Nån som mös med shorts i regnet på en röd streetfighter utan några lysen utrustad med wheelie bar kl 21.55 på älvsborgsgatan

Hörde precis en sporthoj dumpa kopplingen på väg 158 förbi Särö (förbi fartkameran? :hihi). Lät som du lyckades hålla den ganska långt i alla fall :tungan

Hörde precis en sporthoj dumpa kopplingen på väg 158 förbi Särö (förbi fartkameran? :hihi). Lät som du lyckades hålla den ganska långt i alla fall :tungan

Hehe, kan ha vart ja, höll stenkoll på hastighetsmätaren 96 km/h å tror du inte kamerafan blixtrar.
Blev lite sne så slangade te varvstoppet förbi golfbanan mot vallda trekant :rolleyes:

Två stycken hojar, varav en grön Z1000 vid busshållplatsen precis innan Beryllgatan i Frölunda, vi körde om varandra ett par gånger och hejade, någon härifrån?

2 sporthojar på leden förbi sisjön (runt halv 9 tiden ikväll kanske), ena låg i ytterfilen och hejade(varnade för polis?) på en mötande hoj och bjöd sedan på en standup wheelie i äkta USA stil. Vi låg i bil bakom med stunthoj på släp påväg till parkering och jag blev helt lyrisk :nicka:D

Hehe, kan ha vart ja, höll stenkoll på hastighetsmätaren 96 km/h å tror du inte kamerafan blixtrar.
Blev lite sne så slangade te varvstoppet förbi golfbanan mot vallda trekant :rolleyes:

Ha ha grymmt, i så fall hördes det hela vägen hem till mig när jag satt inomhus :rofl

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...