Var det du???

Hamnade jämte blå R1 vid rödljusen vid raffet utmed Hisingsleden strax efter 15. Jag på Ktm motard. Schysst att bli omwheelad i samma fil, blev lite snopen när det ylade till bakom ryggen, men smajlet satt i resten av dan. Tack!

Hamnade jämte blå R1 vid rödljusen vid raffet utmed Hisingsleden strax efter 15. Jag på Ktm motard. Schysst att bli omwheelad i samma fil, blev lite snopen när det ylade till bakom ryggen, men smajlet satt i resten av dan. Tack!

Var det dig jag mötte vid ljuset vid RA strax efter 15?
Oxå jag på KTM

två killar som körde hoj då, så klart. ni övningskörde.
från nisseplatsen till götatunneln i riktning mot järntorget vid 17tiden nån gång,
min syrra, som körde i sin lilla svarta clio, vinka till dej för hon såg du glodde i backspegeln vid rödljuset o då börja du stila dej =P

men eftersom hon inte kan så mkt om detta me hojar o definitivt inte kollar va ni har på er eller ens färg o grejjer så får ni tänka lite själva vart ni va vid denna tiden. ni bör ju känna igen er iaf, men, VEM VAR DU undrar hon ;) *känner mej som en kontaktförmedling*

Är hon snygg kan jag ta på mig det... :tuttar
Är inte ofta är med i den här tråden, speciellt inte med att ragga med övningskörningsskylt :D

hamnade jämte blå r1 vid rödljusen vid raffet utmed hisingsleden strax efter 15. Jag på ktm motard. Schysst att bli omwheelad i samma fil, blev lite snopen när det ylade till bakom ryggen, men smajlet satt i resten av dan. Tack!

;) ...................

Vare Blondie med barnvagn jag såg i Kungsbacka idag (fredag), på studenten på Lindälvsgymnasiet?

"Det här inlägget har tagits bort av Pysch. Anledning: Now i know... ;)"

HAHAHAHA! :D
Skulle gärna vilja veta hur detta slutar! :)

En R6 svart-vit-röd, årsmod 98-01 ngnstans tror jag, vid cykelstället utanför Brothers Backa 1, (Backaplan) idag. Minns inte tiden..ngn gång efter lunch. Ngn här?

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...