Var det du???

Hur ser din hojj ut nu då Kalleman? :)
Var inte den jag såg på MCdagarna med 2 skikts i vit/ lila/rosa?

Sienna puttrade ur Lundbytunneln med passagerare vid 16:55??

Hmm nope den här gången var de icke jag, har inte ens tatt ut hojen sedan MC-dagarna på Säve :huvet Jag e lat!
Jag hoppas verkligen inte att det var min hoj heller för den delen! :näsblod
Den e dock rätt lätt att känna igen för tillfället, sidokåplös med massa sladdar och jox hängande :brinnerup

Last edited:
Hur ser din hojj ut nu då Kalleman? :)
Var inte den jag såg på MCdagarna med 2 skikts i vit/ lila/rosa?

Lurigt att se på foto, men vit grund med blå pööörl. :yoparty
IMG_4409.JPG

Edit: OT som faaaan.

Last edited:
Mörkblå Ducati Monster på väg in i stora rondellen nedanför Mölndalsbro, runt 18:30.

Var det du?

Daytona 675 SE som vart jagad av en hund vid Sisjön (vid själva sjön) idag vid 1900-tiden. En blå R1a lite äldre var med också.

Röd/Svart Hayabusa på söderleden igår, i regnet runt 14:00, såg lite kallt ut:näsblod

Var det du?

Var det Gismo jag såg vid Astra runt 14:05 igår?

Mr.Orange? i kullavik strax innan 8, hade guld/svart arlenness ställ? Jag var idioten som låg vänster placerad och med nervevad ruta visade min uppskattning för det ljuvliga motorljudet :yoparty:rock... :hihi

Edit: Något som liknade en xr650 brummade förbi Särö-motet runt 10 tiden förut, var det du?

Last edited:
två svarta ktm 690(?) på Sätilavägen i höjd med infarten till Ålgårdavägen vid 16-17 tiden?

En vinröd retta svängde in på samma väg som Statoil vid Munkebäcksmotet vid kl 18.20 idag. Var det du?

Några noobs i brodalen vi 19 tiden. Var det du? ;)

Back