Var det du???

Körde han om dig så du sedan fick följa efter honom in på avfarten? Så gjorde nämligen en polisMC när jag körde bil en gång. Hade jag preppat bilen som den är nu så kunde jag låtit snutMCn köra in på avfarten och själv svängt ut på motorvägen och fortsatt köra. :)

Kanske du också kunde gjort så?

han tajmade upp sidledes på påfarten, gick om bakom och upp jämsides i samma fil en halvlängd framför och lixom motade ut mig till kanten mot avfarten.. Många tankar far i huvudet men att dra var aldrig aktuellt kände jag.. är lixom inte beredd för de konsekvenserna... :3freak

han tajmade upp sidledes på påfarten, gick om bakom och upp jämsides i samma fil en halvlängd framför och lixom motade ut mig till kanten mot avfarten.. Många tankar far i huvudet men att dra var aldrig aktuellt kände jag.. är lixom inte beredd för de konsekvenserna... :3freak

Vad är det för konsekvenser om man blir tagen när man måste på toa och åker från snuten och de får tag på dig? :)

Hur tar dom in er? MC-poliser som kommer från en påfart eller står det polis och vinkar in någonstans?

Har MC-polisen bra hojar och/eller grymt bra förare?

båda gångerna jag blivit stoppad har jag kört om en civilbil, då har de kört ikapp, gjort mig uppmärksam med helljus o saftblandare ala miami vice och i grillen då... sen har de ställt sig framför och varit väldigt vänliga och proffsiga, bjudit in mig i bilen för en liten pratstund. Första gången fick jag se mig själv på video tom... glömde o fråga om jag kunde få en kopia dock :D

Fan vad MC-polisen verkar vara på hugget nu då:näsblod

Tur att den enda MC-polis jag sett här i Kungsbacka kör Honda NX 250:hihi :rolleyes:

Någon som saknar en kawa er-6 grå med röd ram ?
Såg en ev stulen sådan vid 14 tiden i frölunda.
Trasa i tanklocket och utan tändningslås ...

Såg en svart motard vid nordstanhållplatsen i riktning mot hisingen med svartvit fox munkis och en monsterenergy logga på hjälmen samt hjälmkamera. Såg riktigt gött ut!

Var det du?

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...