Var det du???

va ute och åkte bil innan, har ingen gathoj för tillfället :(
på härskogsvägen vid 14:30 mötte jag en blå R1/R6 med för jävla bra helljus, inte ofta man blir bländad i fullt dagsljus :hihi

Mötte även en röd Ducati (kan varit en 748 eller nåt liknande, kolla inte så noga) södergående på väg 180 vid 15:40, jag vinka men ingen vinka tillbaks, man kanske inte får vinka till hojåkare när man åker bil :va

va ute och åkte bil innan, har ingen gathoj för tillfället :(
på härskogsvägen vid 14:30 mötte jag en blå R1/R6 med för jävla bra helljus, inte ofta man blir bländad i fullt dagsljus :hihi

Guilty... Hade glömt helljuset på sen jag såg en vilsen bil redo att svänga ut på vägen. Om det var du i den röda trans amen som fäktade med armen i rutan så såg jag dig också (och tänkte: hoppsan, en bländad bilist är inte heller en säker bilist)

Premiärturen för säsongen idag, blev 22mil.

En gixxer nånting och en cbr, tror jag iaf, drog om mig i min gröna nissan vid wieselgrensplatsen på väg upp emot biskopsgården, typ en timma sedan, va de ni?? De lät riktigt gött och de kliar i gashanden :D

En gixxer nånting och en cbr, tror jag iaf, drog om mig i min gröna nissan vid wieselgrensplatsen på väg upp emot biskopsgården, typ en timma sedan, va de ni?? De lät riktigt gött och de kliar i gashanden :D

Om Det var en Blå/Vit gixer 1000 och en röd Cbr var det nog vi :-)

Körde på 40an mot Gbg vid 15:30 tiden, och blev då omkörd av ca 5-6 sporthojar! :tummenupp ...jag körde efter er en liten bit in i Gbg, om ni märkte det :rolleyes:

Vilka var ni? :)

Last edited:
Silverfärgad Retta årsmod 02(?) ståendes vid Ahrenbergsgatan. Ngn här?:)

Orange KTM 525. Såg dig senast igår vid runt 17 tiden i mölndal. Körde 2 varv runt rondellen vid hydro sen bakhjul ner åt söderleden-hållet. Körde tillsammans med en orange 625/660.

Behöver inte ha varit någon från Göteborg, men ändå.

Måndag 13/4 runt kl 13, E6 mellan Stenungsund och Kungälv, söderut. Blå sporthoj (ZX-10R?) med färgglatt skinnställ blåser igenom påsktrafiken runt 160km/h mellan filerna.

Fy fan va dum du är, jag kommer inte på din minneskörning.

Det var bara det jag ville säga.

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back