Var det du???

Såg en röd daytona 675 i morse komma ut från garage porten brevid mitt (eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh).. är det någon härifån?

Last edited:
Nån här med en KTM 690 SMC som stod å samtala med farbror polis på Amhults centrum (Torslanda) vid 12:30 tiden? Hörde sirener en stund innan så det kan vart nåt spännande...

En orange nånting som svängde in på Linnégatan vid Linnéplatsen vid ca 18.00 ikväll, du som körde hade vit arai-hjälm, svart arlen ness jacka, svarta alpinestar skor, svarta lindstrands byxor och en svart ryggsäck med röda detaljer? Nån här? :)
Hmm jag kanske borde börja spana mer på hojarna istället för dom som kör *S*

Någon härifrån som blev stoppad av Farbror blå på 45:an i höjd med klädkällaren vid 1200 tiden i dag? Såg ut att vara en "gammal" rödvit Yamaha

Gammal gixxer igår ca 17:30 danskavägen, ingeborgsgatan, överåsvallen. du hade Daineseställ. jag låg efter på min kawa :)

Helsvart Gixxer med förare i helsvart skinnställ vid odinsplatsen ca 1900...

Var det du?

Såg en röd daytona 675 i morse komma ut från garage porten brevid mitt (eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh).. är det någon härifån?

Det var nog jag det :-) Körde till jobbet hehe. Bor du i lägenheterna bakom *edit* gula hund livsmedelsaffären *edit* också?

Passerade en Superduke med en mörk hoj som övningskörde bakom.

Vilka var ni?

Lycka till med kortat, det såg bra ut :tummenupp :)

Jon as

Det var nog jag det :-) Körde till jobbet hehe. Bor du i lägenheterna bakom *edit* gula hund livsmedelsaffären *edit* också?
nä jag bor 300 m söderut, jag kom cyklande till garaget när du körde ut (det ser lagom underhållande ut när jag ska ute och köra på riktigt att komma dit med en gammal cykel, skinn pijamas och helutrustning)... häng med på fika imorgon så kan vi skaka hand, garagegrannar!

nä jag bor 300 m söderut, jag kom cyklande till garaget när du körde ut (det ser lagom underhållande ut när jag ska ute och köra på riktigt att komma dit med en gammal cykel, skinn pijamas och helutrustning)... häng med på fika imorgon så kan vi skaka hand, garagegrannar!

Jag hinner tyvärr inte fikan idag, fyller 25 idag hehe så skall på ett evente med jobbet mellan 14-18.00 sen blir det att träffa tjejen och hitta på något skojj efter det.

Men det kan mycket väl bli en GP runda på lördag däremot om det rymms i mitt tighta schema! :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman