Var det du???

En speed tripple kom slangande på hjulet vid tingstads-tunneln mot hisingen....runt 15:00 tiden... Var de du :va

Svart duke i Kärdalen(stavning?) på eftermiddagen igår.. Vi var ett gäng och vi gjorde som smileyn :hojbusa med handen.. Du drog iväg på bakan...

Vem äru?

Var det Robertzon (??) jag träffade, när jag letade efter brorsan i vimlet på nösnäsgymnasiets student idag??:)

Kände igen dig från GP, men det tog ett par sek innan jag kunde placera dig. Sen tänkte jag fråga om SH-nick/namn, men såg ut som du skulle prata i mobil, det var därför jag bara blev stående o såg lite konfunderad ut :D Lite förvirrat blev det..

Var det Robertzon (??) jag träffade, när jag letade efter brorsan i vimlet på nösnäsgymnasiets student idag??:)

Kände igen dig från GP, men det tog ett par sek innan jag kunde placera dig. Sen tänkte jag fråga om SH-nick/namn, men såg ut som du skulle prata i mobil, det var därför jag bara blev stående o såg lite konfunderad ut :D Lite förvirrat blev det..

japp de var jag... haha ja de blev lite förvirrat ;)

men tillslut fick jag god smörgås tårta å prinsess tårta riktigt bra med studenter tycker ja :yoparty

svart gixxer. miniskylt, svart ställ, svart hjälm.

du kom från hästeviksbadet. jag körde bakom dig till typ rondellen i hällsvik.

någon här?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...