Var det du???

En speed tripple kom slangande på hjulet vid tingstads-tunneln mot hisingen....runt 15:00 tiden... Var de du :va

Svart duke i Kärdalen(stavning?) på eftermiddagen igår.. Vi var ett gäng och vi gjorde som smileyn :hojbusa med handen.. Du drog iväg på bakan...

Vem äru?

Var det Robertzon (??) jag träffade, när jag letade efter brorsan i vimlet på nösnäsgymnasiets student idag??:)

Kände igen dig från GP, men det tog ett par sek innan jag kunde placera dig. Sen tänkte jag fråga om SH-nick/namn, men såg ut som du skulle prata i mobil, det var därför jag bara blev stående o såg lite konfunderad ut :D Lite förvirrat blev det..

Var det Robertzon (??) jag träffade, när jag letade efter brorsan i vimlet på nösnäsgymnasiets student idag??:)

Kände igen dig från GP, men det tog ett par sek innan jag kunde placera dig. Sen tänkte jag fråga om SH-nick/namn, men såg ut som du skulle prata i mobil, det var därför jag bara blev stående o såg lite konfunderad ut :D Lite förvirrat blev det..

japp de var jag... haha ja de blev lite förvirrat ;)

men tillslut fick jag god smörgås tårta å prinsess tårta riktigt bra med studenter tycker ja :yoparty

svart gixxer. miniskylt, svart ställ, svart hjälm.

du kom från hästeviksbadet. jag körde bakom dig till typ rondellen i hällsvik.

någon här?

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage