Var det du???

Mötte en cbr o en ktm 990(?) vid kurvan efter den långa raksträckan från shell-macken i fjärås mot lyngnern (jag kom från lyngnern, ni var påväg åt dte hållet).
Såg sedan en yamaha (tror jag det var, osäker på modell) svänga in förbi shell-macken i fjärås o fortsatte bort mot lyngnern, du vinkade kom jag ihåg.

Angående mycket poliser, var en bilförare som fick bilen genomsök av 3 st poliser vid shell i fjärås.

Allt det såg jag med! Konstigt :va :va :va

:) :D
Trevlig runda det blev idag föresten :tummenupp Det får vi göra om :tummenupp På lördag kanske:) :tummenupp

De va ja de ja, mycke damm i mittspåret på jonseredsvägen också

hehe jag trodde du hade gjort något då polisen låg så nära dig :tuttar

Varför åkte du inte med oss idag!? Svikare:mad:
Du får vara med på Lördag om det blir något :tummenupp

Jag skulle ju åka med er men ni kunde ju inte åka förrän 16.00 och jag skulle på a-lagsmatch. På lördag kan jag nog vara med :):yoparty

Last edited:
då tog man bäjbin på årets premiäråk... Härligt att man helt vips bränt av 11 mil. :-)

Mycket hojjar runt Benareby, folk härifrån?

KTM RC8 (!) med hängande backspegel sågs på Stampgatan/Alströmergatan vid 8-tiden. Läcker som bara den, men den lät lite...mesigt :P

Italiensk skönssång igår eftermiddag vid 17:20-tiden på väg ner i Tingstadstunneln norrut. En 748:a som tyvärr inte kunde sjunga ut ordentligt pga trafikmängden. Drog ner sidorutan på bilen och hängde
ut örat, är man lite skadad? :rolleyes:

Strax därefter mötte vi en 996:a vid rödljuset i Bräckemotet.

Näst efter 1098/848 så är det där Ducatis snyggaste modeller. :yoparty

Myyyys.... :)

kom en KTM vid burgården / bergakungen vid 14:17 han gick på på bakkan utanför bergakungen..var de mögel?

hade blå crosshjälm :)

Jag har kört 100 mil senaste veckorna, fan ingen som har sett mig! :mad:

*/ ?>
Back