Var det du???

vet ej om jag drömmde men tyckte att jag hörde en brölande 4-taktare (motard) köra förbi utanför huset runt kl 4.30-5.00:va i området Brännås inte långt ifrån mölndalsbro.

Last edited:
Vinröd R1, 07:45 vid Gårdarondellen körandes mot Redbergsplatsen, var det du?

Jag försökte köra ifrån en motard idag från jobbet på e6'an norrut typ för tio minuter sen, Du körde en husa och hade ett svart skinnställ. Jag körde en gammal blå hoj och hade en röd jacka.. Fan du vann i slutet men jag piskade dig i början.. :rolleyes: :D

Mötte en röd sporthoj på Oskarsleden på väg mot frölunda för ett tag sedan...hade en polisbil efter sig (inga blåljus)...någon här ifrån?

Strax efter dök en KTM motard (tror jag) upp...och efter några hundra meter en polisbuss...mycke aktivitet nu på kvällen :)

Last edited:
Mötte en röd sporthoj på Oskarsleden på väg mot frölunda för ett tag sedan...hade en polisbil efter sig (inga blåljus)...någon här ifrån?

Strax efter dök en KTM motard (tror jag) upp...och efter några hundra meter en polisbuss...mycke aktivitet nu på kvällen :)

Kan vara Cykelstyre och Mark om KTMén var vit

Mötte en cbr o en ktm 990(?) vid kurvan efter den långa raksträckan från shell-macken i fjärås mot lyngnern (jag kom från lyngnern, ni var påväg åt dte hållet).
Såg sedan en yamaha (tror jag det var, osäker på modell) svänga in förbi shell-macken i fjärås o fortsatte bort mot lyngnern, du vinkade kom jag ihåg.
Runt 14-15-tiden, en sporthoj o en motard (ktm lc4-modell?) som kör under mölndalsbro, södergående riktning, är inte säker men såg ut som att motarden slangade.

Angående mycket poliser, var en bilförare som fick bilen genomsök av 3 st poliser vid shell i fjärås.

Jag pekade finger inne i bilen åt någon halvsliten polkaretta med svart bönpall och en svart gixxer med guldiga fälgar och en väldigt kort ljudburk på 40:an idag. Ni kryssade in mot stan, jag mot flyget.

Sluta köra i vänsterfilen om ni tuggar åtti :mad:

Jag pekade finger inne i bilen åt någon halvsliten polkaretta med svart bönpall och en svart gixxer med guldiga fälgar och en väldigt kort ljudburk på 40:an idag. Ni kryssade in mot stan, jag mot flyget.

skandal :mattias

Jag mötte en sporthoj vid Jonsereds utkant med en polisbil hack i häl, en sukka tror jag de var?

Var det du?!

:gnissla
Skulle tro att du redan har listat ut vilka dessa herrar var, så vi kanske kan låta det vara osagt. :rolleyes:

yepp, en go tur blev de
synd bara att pacman har sand istället för luft i däcken :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...