Var det du???

Någon som puttrade på en Honda motard på näsetvägen? Åkte med en större hoj brevid, lite mer harley stuk på den.

Sen kom dom tillbaks, åkte ur från infarten till opal. och sen gasade på up mott rondelen som ligger vid ICA.

Last edited:
Vilka mötte mig & pinky, allt från göteborg ner till en rekning av lygnern :näsblod
Den enda cykeln jag har i huvet är en blåvit gixxer på södra delen :va

Mötte två sporthojar på Preem i Lindome förut. En moviestarlackad och en 1000RR. Nån härifrån? Jag körde den blåvita gixxern med en tjej bakpå.

Våra kompisar ej medlemmar här, iaf inte aktiva.. 1000rr 07, 1000rr 04 movistar :tummenupp

Asså moviestarhojen är också 1000? Trodde det var 954 eller nåt. Synd att folk inte är medlemmar här, ju fler desto roligare. Tänker på samkörningar å sånt.

vem va det som körde en gul 748 .. idag vid krokslätt fabrik
riktigt fint lätt det ..:tummenupp

jag såg en movistarhoj ungefär vid dom upphängda ( :tungan ) skorna vid "våran" korsning

Samma hoj :D

Asså moviestarhojen är också 1000? Trodde det var 954 eller nåt. Synd att folk inte är medlemmar här, ju fler desto roligare. Tänker på samkörningar å sånt.

Hehe, först hade jag min movistar 929a. Sen kom han med movistar till sin 954'a. Nu bytte han till 1000rr och självklart movistar till den med :tummenupp

Det har varit några generationer movistar, finns även en 600rr i kungälv med movistar :)

Last edited:
2st motarder som körde i rondellen utanför kvarnbyskolan i mölndol och sedan försvann på pixbovägen. ni körde bla, om några bilar upp för kråkan.----??? såg inte vad de var för några modeller då de är mörkt kl 21 och jag låg några bilar bort

Låg bakom en grön ZX9R mellan nordstan - backaplan, vid 18:30 nånstans

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey