Var det du???

vinröd hornet såg ut och va en 07-08 med leo vince system vid överåsvallen imorse vid 07 tiden! var det du?

Fabbe och Zajtar syntes till precis vid rödljuset på Wieselgrensplatsen.
de ylande radfyrorna och Zajtars ouiilande lämnade knappast någon förbipasserande oberörd den här tiden på året. :tummenupp

de ylande radfyrorna och Zajtars ouiilande lämnade knappast någon förbipasserande oberörd den här tiden på året. :tummenupp

Yay! :yoparty
Till min ursäkt så hade jag ont om fäste på mina splitt nya däck :rolleyes:

fyfan va gött ..
så ska det vara ehheh .;)

Vem kör en blå movistar-honda uppe i kungälvstrakten? Såg dig i rondellen i Ytterby, och blev sugen på gathoj igen där jag satt i bilen...

Jag blev omkörd av fabbe och zajtar vid ullevi.. :mad: Fan sicksackade bilar och körde lite bakhjul det tycker vi inte om iallefall inte när man sitter i en JÄVLA bil... :huvet :gnissla :mad:

Va ute och åkte lite med hojjen idag, möte en svart suzuki av något slag innan älvsborgsbron mot centrum någon här :P

en hornet tror jag dom heter..han körde på utbyvägen vi pizzeria fram och tillbaka och gasade som fan:D sedan körde han upp på slåttängsgatan :)

Var de du? :P

Jag blev omkörd av fabbe och zajtar vid ullevi.. :mad: Fan sicksackade bilar och körde lite bakhjul det tycker vi inte om iallefall inte när man sitter i en JÄVLA bil... :huvet :gnissla :mad:

hahhah .. du e bara avis ..

Ser sällan/aldrig er som är här på forumet ute och åker. Kanske själv har taskigt tajming.....:va

Kan det inte vara kul att få ett ansikte på alla som hänger här i GBG och ses vid typ, GP en helg med alla motard åkare som brukar samlas????

Man är ju själv ny i GBG fortfarande så jag känner inte till några här. Kanske inte är så kul att hänga med en som åker HD, men hoppas att jag ska få ut gixxer turbon inom en snar framtid så det inte blir helt fel med cykel val.....:D

Det är bara ett önske mål från mig......

Ser sällan/aldrig er som är här på forumet ute och åker. Kanske själv har taskigt tajming.....:va

Kan det inte vara kul att få ett ansikte på alla som hänger här i GBG och ses vid typ, GP en helg med alla motard åkare som brukar samlas????

Man är ju själv ny i GBG fortfarande så jag känner inte till några här. Kanske inte är så kul att hänga med en som åker HD, men hoppas att jag ska få ut gixxer turbon inom en snar framtid så det inte blir helt fel med cykel val.....:D

Finns ju minst två stycken körtrådar i Gbg-delen av forumet, håll dig uppdaterad där så ska du se att du springer på folk ibland.

Ett annat sätt är att gå på fikan som är varje vecka, se Fikatråden. :tummenupp

I regel så samlas det alltid folk på GP kl 12, främst lördagar men även söndagar (idag var där t ex 8-10 hojar).

Finns ju minst två stycken körtrådar i Gbg-delen av forumet, håll dig uppdaterad där så ska du se att du springer på folk ibland.

Ett annat sätt är att gå på fikan som är varje vecka, se Fikatråden. :tummenupp

I regel så samlas det alltid folk på GP kl 12, främst lördagar men även söndagar (idag var där t ex 8-10 hojar).

Tackar för det.

Det är bra att jag får lite tips, då vet jag hur jag ska försöka att träffa lite fler "tokar" här......:yoparty

Alla hojar e välkomna!!:D :tummenupp

såg en mc ute idag i skiten :D han körde för BOX

Det verkar vara hårda grabbar det..... även tjejer kanske det är.
Såg en med idag, han/hon tvekade inte i alla fall när det var gul/rött kan man säga......:yoparty

jag såg en modig lirare på en kråmpråm idag i Guldheden.ca 12:30
vem va det?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla