Var det du???

Hur många mcbud har Box Delivery i Götet?
Hänger de här på SH något?

Jag ser väldigt ofta nån av dem när jag hojjar till jobbet (Hisingen--> Haga). Lite lustigt att jag sällan stöter på andra hojjåkare än dem. Så många är de väl trotsallt inte?

Jag ser väldigt ofta nån av dem när jag hojjar till jobbet (Hisingen--> Haga). Lite lustigt att jag sällan stöter på andra hojjåkare än dem. Så många är de väl trotsallt inte?

Finns ju iaf en som hänger här och har bild på hojen i sin avatar. Kommer ej ihåg vem det är...

Två vad ja vet har jobbat ihop med den ena killen :tungan

Grå Triumph Daytona 675 kom från Lackarebäck och körde på motorvägen norrut. Nån härifrån eller?

Var ute och provade Fabbes hoj idag, mötte bl a en S3:a, grön med skjuts.
Utanför Mediamarkt, någon?

Snubben som jobbar på Shell i Tuve berättade idag för mig att han igår såg 9 motarder slanga förbi honom, det såg visst "jäävligt coolt ut" :yoparty

Var det du?

Snubben som jobbar på Shell i Tuve berättade idag för mig att han igår såg 9 motarder slanga förbi honom, det såg visst "jäävligt coolt ut" :yoparty

Var det du?

:va Ja,,,undra vilka de kan ha varit och kört förbi där,,,he he...:va

nån härifrån som tyckte han va fräsig som körde ifrån 2 125or i lundbytunneln förut?:)

sen såg jag werner stå å pilla med husan på parkeringen. om han nu hänger här vill säga...

körde idag från hisingen mot angered på motorvägen runt 11.30 idag å mötte en svart hornet av nyare modell.körde bakom dej länge tills jag körde jämte dej då du titta in i bilen jag körde sen så gaaasssssssssssssa du på.

var det du?

Idag mötte jag Bauen i feta taxin :yoparty

Ja,,,Jag hörde 1 fett vråålande ljud som kom,,å gissa vem de va,,jo Fabbe,,först så tänkte jag va de va för nån dåre som gasar så fort, så att man hör de från långt håll,,,men 1 grymt ljud iaf......:yoparty :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT