Var det du???

Mötte någon på Jonseredsvägen mot Lerum för någon 40 min sen.. Hann dock ej se vilken hoj... Vem?

Sedan när jag kom ner från Öjersjö/furulund mot Björndamnen möter jag en KTM... Ny men hann inte se vilken modell där heller?

Kör 125a KTM

Idag var det populärt att tjöra verkar det som :)

Blå Hornet i gamlestan kl 12,55? Röd Honda crf (tror jag) tätt efter, ni kom uppifrån köttedala. Brum brum..

Svart Hornet (tror jag) låg precis bakom mig vid olskroken kl 13.00, brum brum. :)

Blå Hornet i gamlestan kl 12,55? Röd Honda crf (tror jag) tätt efter, ni kom uppifrån köttedala. Brum brum..

Svart Hornet (tror jag) låg precis bakom mig vid olskroken kl 13.00, brum brum. :)

Tror inte jag överdriver om jag säger att jag mötte 20 hojar idag. Kul!! :tummenupp

Fan va hojar ni mötte då.. :confused:
Vi mötte väl inte mer än 4-5st tror jag, iaf som jag såg.

Vi var i Bohus/Kungälv å brummade lite. 2st söta konstaplar stod det lite bortanför fästningen och poserade. Vet inte riktigt va de gjorde där, såg inte att de stoppade någon :va
Det var kanske oss nån hörde :)

Edit:
Vem var de som kom på husan i Jörlanda på statoil-macken btw? :)

Last edited:
vem va det sin parkerade sin r1-r6 vid systembolaget på backaplan igår,.,, vid 12-15.00

Svart hornet var nog jag.Tog en sväng runt landvetter,eskilsby,hällingsjö å
tebax.

Såg en gul dayton idag runt 09:00 på e6an innan tingstadstunneln :) någon?

Slutade du jobba innan regnet kom senare under dagen :P

Ktm, kom körandes under mölndals bro och fortsatte bort på göteborgsvägen in mot stan, vid kl 12.00. Såg dock inte model pga att jag satt på bussen + mina närsynta ögon, men tippar på att det var en 640/625/660

Haha. då är de nog något fel på dina ögon, för var troligtvis jag men den är bra mycket mer svart än orange:tungan såg du min slagning?:yoparty
Jaja, den kanske var svart/orange då:tungan

Nej, jag såg inte din slangning, men jag satt o glodde som fan för att försöka se någon..:rolleyes: var rätt svårt läge att se nått...
Men du får la dra ett par bakhjulsrepor till där, eller varför inte på kondorsgatan i brännås:D :tummenupp

Last edited:
Jaja, den kanske var svart/orange då:tungan

Nej, jag såg inte din slangning, men jag satt o glodde som fan för att försöka se någon..:rolleyes: var rätt svårt läge att se nått...
Men du får la dra ett par bakhjulsrepor till där, eller varför inte på kondorsgatan i brännås:D :tummenupp

Ja, de hade sett ut mitt inne i bostadsområdet. vet inte hur många katter och harar jag varit nära på att klyva på den gatan trotts att jag tagit de lungt:D :gnissla

Vem var det?

Såg en grå metallic Triumph 675 sporthoj idag vid 14 snåret utmed kanalen i centrala Göteborg. Svart Dainese skinnställ med inslag av blått. Vem var det?

Vem du än är du såg mig när jag kom gående jag log år ditt håll ( Jag avis vill rasta min hoj också )

Lite rostighet hördes mellan växlingarna och gasen :) :tungan :)

Såg inte men hörde ett vrålande 4-taktsljud med baksmällar vid Järntorget idag runt kl 11.00.

Sedan rynt 14.30 kom en ktm, troligen en 640/625/660, 04 eller äldre (med tanke på bakdelen). Vart var wheelien?:D (nä men det var trångt läge, jag vet)

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back