Var det du???

hmm RÖD:va

känner du inte igen min Fula Gula husa?:D

det kanske var jag, kESO, Å Stewe :yoparty
blev osäker nbär ja läste röd också:gnissla
åkte en amssa igår med i snön:näsblod kul var det
Ja, Husan va mer gul än blå, och det va han på husan som hade SH tröjan med :)
Men jag tror det va en KTM och en Röd motard med, :va nu blev jag ju osäker för att ni är osäkra... :gnissla

jag satt som klistrad på rutan, skumt att ni inte såg mongot i bilen :3freak: :hihi

Det var nog den rackarn ja. Han bor väl där i kroken.

Såg en rödvit R6, '01 (tüp) precis nu innan lunch (~11:45) vid Eriksbergs Centrum. Du körde bara i jeans. Såg kallt ut. Lät gött.

Yes, det var jag som var ute och puttrade lite på lunchen.. Men kallt var det faktiskt inte.

Last edited:
nja, det tror jag inte. finns en identisk R6a som jag mött där i krokarna ett par gånger så det är nog han(/hon) du sett.
Nje, det är nog en han att dömma av kropsbyggnaden skulle jag tippa på... :)

Svart/röd/vit är den :) brukar svänga av in mot stan :) Och han hejar alltid :) vilken trevlig kille

Mötte en vit R1 05-07(?) när jag var påväg in i Kungsbacka i måndags, han gjorde en liten slangning från rödljuset upp för backen mot Skogskyrkogården/Särö, jag gjorde "hårdrockstecknet":yoparty mot honnom och han vinkade tillbaka.

Nu var ju detta mötet i Kungsbacka men kan ju ha varit någon från GBG.

Vem var det?

Det var ju så jäkla härligt väder i måndags! VÅREN är påväg! Jag drog en repa på 13 mil:tummenupp Jag körde först ut mot Hällingsjö, sen körde jag till Rävlanda sen vidare till Bollebygd, sedan Härryda och helt plötsligt hamnade jag i Landvetter:va :) då körde jag på motorvägen mot Möndal, sen väl i Möndal så körde jag på motorvägen igen mot Särö, sen från Särö hem igen på småvägar:tummenupp

Håll koll i backspegeln,... nu e jag tebax i annan skepnad,.. skaffat en raka-räser med bra sug & flås,.. & ja e mer fikasugen än någonsin,.

Åfy fan det är någon som åker med en sporthoj nere på 45 eller på e6 vid bohus eller om e6 vid kungälv... :gnissla

Fan det låter så jävla gött sluta genast med detta... :huvet

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back