Var det du???

hmm RÖD:va

känner du inte igen min Fula Gula husa?:D

det kanske var jag, kESO, Å Stewe :yoparty
blev osäker nbär ja läste röd också:gnissla
åkte en amssa igår med i snön:näsblod kul var det
Ja, Husan va mer gul än blå, och det va han på husan som hade SH tröjan med :)
Men jag tror det va en KTM och en Röd motard med, :va nu blev jag ju osäker för att ni är osäkra... :gnissla

jag satt som klistrad på rutan, skumt att ni inte såg mongot i bilen :3freak: :hihi

Det var nog den rackarn ja. Han bor väl där i kroken.

Såg en rödvit R6, '01 (tüp) precis nu innan lunch (~11:45) vid Eriksbergs Centrum. Du körde bara i jeans. Såg kallt ut. Lät gött.

Yes, det var jag som var ute och puttrade lite på lunchen.. Men kallt var det faktiskt inte.

Last edited:
nja, det tror jag inte. finns en identisk R6a som jag mött där i krokarna ett par gånger så det är nog han(/hon) du sett.
Nje, det är nog en han att dömma av kropsbyggnaden skulle jag tippa på... :)

Svart/röd/vit är den :) brukar svänga av in mot stan :) Och han hejar alltid :) vilken trevlig kille

Mötte en vit R1 05-07(?) när jag var påväg in i Kungsbacka i måndags, han gjorde en liten slangning från rödljuset upp för backen mot Skogskyrkogården/Särö, jag gjorde "hårdrockstecknet":yoparty mot honnom och han vinkade tillbaka.

Nu var ju detta mötet i Kungsbacka men kan ju ha varit någon från GBG.

Vem var det?

Det var ju så jäkla härligt väder i måndags! VÅREN är påväg! Jag drog en repa på 13 mil:tummenupp Jag körde först ut mot Hällingsjö, sen körde jag till Rävlanda sen vidare till Bollebygd, sedan Härryda och helt plötsligt hamnade jag i Landvetter:va :) då körde jag på motorvägen mot Möndal, sen väl i Möndal så körde jag på motorvägen igen mot Särö, sen från Särö hem igen på småvägar:tummenupp

Håll koll i backspegeln,... nu e jag tebax i annan skepnad,.. skaffat en raka-räser med bra sug & flås,.. & ja e mer fikasugen än någonsin,.

Åfy fan det är någon som åker med en sporthoj nere på 45 eller på e6 vid bohus eller om e6 vid kungälv... :gnissla

Fan det låter så jävla gött sluta genast med detta... :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...