Var det du???

imorse vid 0715 strax innan tingstadstunneln såg jag ett rött monster.
Var det du?

oj oj nu är våren här :gnissla :gnissla

jag tror det va den gamla vanliga "Men konstapeln jag är bara en vilsen gotläning " fattar inte hru dom ännu kan gå på den...:D :D

Hahaha :tummenupp.

Senast igår påpekade polisen att det är hjälmtvång när dom såg mig köra 100 meter mellan garaget och tvätthallen utan hjälm, farten var hisnande 15 km/h och kl 21 på kvällen. Jag är glad att jag överlevde :rolleyes:. Jag är dock glad att poliserna var trevliga och inte gav mig 1500:- i böter för hjälmen och 1500 för lilla plåten :).

I övrigt såg jag inte så många hojar ute igår. Ni andra kanske inte kör på avenyn hela dagen :hihi?

en röd r1 04 elr 05 .. vid tingstadstunneln du svängda av mot landvetter ..
hoppas min gest gjorde dig glad ...
(såg dig i backspegeln flyttade mig ,, en blå renual megane ..
2 svartskallar i den satt det ...

Ps.ta det lite lugnare Ds:D

Va kör blomman för bil? såg iaf en tjej i en blå liten hattask köra som en tok vid biltema backaplan ikväll vid 16.45 ca... kan det va hon? har iaf hört att hon kör rätt hårt om man säger så :D

Torsland vid ca 18.30... Såg ut att vara en mattsvart med mörk kåpglas CBR600rr 03-05?
Lät iallafall helt OK! :tummenupp

Torsland vid ca 18.30... Såg ut att vara en mattsvart med mörk kåpglas CBR600rr 03-05?

Var nog den som brumma förbi mitt vardagsrum (vetter mot Älvborgsbron) strax innan!

Tycker det vart dåligt med 2-hjulingar idag....mötte 2 och hade en efter mig genom Gnistängstunneln....that´s it på 3 timmar!!

Var nog den som brumma förbi mitt vardagsrum (vetter mot Älvborgsbron) strax innan!

Tycker det vart dåligt med 2-hjulingar idag....mötte 2 och hade en efter mig genom Gnistängstunneln....that´s it på 3 timmar!!

då mötte du inte oss då. vi var 6 st en liten stund:gnissla

Jag körde min mattsvarta cbr1000rr -07 vid torslanda den tiden.. var på väg hem... e ju racehoj, så jag har inga lampor o grejer.. så ifall det inte var det på hojen du såg, så var det jag :tungan

Blåvit Gsxr vid Älvsborgsbrofästet, Hisingssidan riktning Torslanda vid 16.20! Såg ut att vara jävligt gött då:tummenupp

Var det Du eller?

:yoparty

en blå r6 ,blå hjälm svart allvädersjacka och arbetsbyxor ..
hjalmarbrantningplatsen.. vid 16.00 --
var det du

Vem det nu var på sin Grå/Svarta R1 04-05? som åker på Ringögatan just nu.
Sluta Retas !!

:tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma