Var det du???

hehe blev ju nästan 10 mil på något vis. men var nog mestadels i skogen:D :D så om inte folk är ute och springer så lär dem ju inte se oss:gnissla

Jo fast jag och du körde ju en del själva iallefall när vi körde vilse i skogen och inte hittade ut. :D

Igår, strax efter 16 brände nån form av gulblå supermoppe förbi Centralstationen. Stod och väntade på pendeln till Alingsås när jag hörde ett underbart ljud från en stånka :) Kan också meddela att du skrämde en unge i barnvagn så att denne började att gråta :gråta :ajjabajja ;)

Jättemånga hojar idag, men var det hansson jag såg (stor kul snubbe på liten blå R1) på Tuvevägen, nästan vid Hornbach nyss, ca 15 minuter sedan?

Kul att du fått ställt på hojen igen isf! :tummenupp

Igår, strax efter 16 brände nån form av gulblå supermoppe förbi Centralstationen. Stod och väntade på pendeln till Alingsås när jag hörde ett underbart ljud från en stånka :) Kan också meddela att du skrämde en unge i barnvagn så att denne började att gråta :gråta :ajjabajja ;)

Hmm vilken sida av centralen?
Kan ha vart jag ;) på väg till fastbike för att lämna in hojjen :P

ojoj sett många hojar i dag. såg blandat annat 2 stycken vid terminalen in mot järntorget vid 14.30 ungefär en var en röd ducati tror jag som kollade mer i backspegeln än framåt:D och så såg jag ett gäng på ca 4 motarder som lekte vid viktoriagatan vid 5 tiden :yoparty

Var det Rash jag, paser och min flicka träffa på i höjd med "hjälm" ner mot kungsbacka?

En naken yamaha och röd/vit/svart berik ställ?

Var det du som vi såg vid statoil i kode igår runt 3-tiden..? KTM påväg mot jörlanda/stenungsund.. tjena tjena.. hörde allt hur du slangade vidare :tummenupp

Vem var föraren som på en BMW-offroad (eller liknande?) körde om oss vid Landvettersjön vid 13-tiden igår lördag (riktning in mot stan)? Vi låg i en lång kö med bilar, och... well, du valde minst sagt ett "intressant" ställe att köra om på. Blev helt kall i kroppen när du fick möte TVÅ gånger inom loppet av 10 sekunder och tvingades kasta dig tillbaks in i rätt körfält...

Du bör ha passerat två yamahaplastraketer, och en eller två speed triples med sporthojtröja på.

Last edited:
Vem körde mot kortedala/Bergsjön strax innan 19 ikväll?
Jag försökte läsa vad som stod bak på den svarta jackan då jag låg snett bakom i min volvo, men det låg en jävla snigel i form av röd twingo framför mig att jag aldrig hann se...:(

Men jag fick reta upp kärringen i twingon iaf! :arsele :rolleyes:

Last edited:
Pinky swishade förbi i almedal idag runt 18-tiden, mot mölndal centrum

Strax därefter kom en röd/svart CBR på bakhjulet samt en till hoj in mot stan.
Var det du?

lindome

Vilka var det som stog och hängde på macken i lindome, vid 5 tiden igår någon här ifrån?
var bland annat en r1 street-fighter mer han jag inte se.:tungan

körde själv en cbr streetfighter med acerbis kåpa.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show