Var det du???

imorse vid 0715 strax innan tingstadstunneln såg jag ett rött monster.
Var det du?

oj oj nu är våren här :gnissla :gnissla

jag tror det va den gamla vanliga "Men konstapeln jag är bara en vilsen gotläning " fattar inte hru dom ännu kan gå på den...:D :D

Hahaha :tummenupp.

Senast igår påpekade polisen att det är hjälmtvång när dom såg mig köra 100 meter mellan garaget och tvätthallen utan hjälm, farten var hisnande 15 km/h och kl 21 på kvällen. Jag är glad att jag överlevde :rolleyes:. Jag är dock glad att poliserna var trevliga och inte gav mig 1500:- i böter för hjälmen och 1500 för lilla plåten :).

I övrigt såg jag inte så många hojar ute igår. Ni andra kanske inte kör på avenyn hela dagen :hihi?

en röd r1 04 elr 05 .. vid tingstadstunneln du svängda av mot landvetter ..
hoppas min gest gjorde dig glad ...
(såg dig i backspegeln flyttade mig ,, en blå renual megane ..
2 svartskallar i den satt det ...

Ps.ta det lite lugnare Ds:D

Va kör blomman för bil? såg iaf en tjej i en blå liten hattask köra som en tok vid biltema backaplan ikväll vid 16.45 ca... kan det va hon? har iaf hört att hon kör rätt hårt om man säger så :D

Torsland vid ca 18.30... Såg ut att vara en mattsvart med mörk kåpglas CBR600rr 03-05?
Lät iallafall helt OK! :tummenupp

Torsland vid ca 18.30... Såg ut att vara en mattsvart med mörk kåpglas CBR600rr 03-05?

Var nog den som brumma förbi mitt vardagsrum (vetter mot Älvborgsbron) strax innan!

Tycker det vart dåligt med 2-hjulingar idag....mötte 2 och hade en efter mig genom Gnistängstunneln....that´s it på 3 timmar!!

Var nog den som brumma förbi mitt vardagsrum (vetter mot Älvborgsbron) strax innan!

Tycker det vart dåligt med 2-hjulingar idag....mötte 2 och hade en efter mig genom Gnistängstunneln....that´s it på 3 timmar!!

då mötte du inte oss då. vi var 6 st en liten stund:gnissla

Jag körde min mattsvarta cbr1000rr -07 vid torslanda den tiden.. var på väg hem... e ju racehoj, så jag har inga lampor o grejer.. så ifall det inte var det på hojen du såg, så var det jag :tungan

Blåvit Gsxr vid Älvsborgsbrofästet, Hisingssidan riktning Torslanda vid 16.20! Såg ut att vara jävligt gött då:tummenupp

Var det Du eller?

:yoparty

en blå r6 ,blå hjälm svart allvädersjacka och arbetsbyxor ..
hjalmarbrantningplatsen.. vid 16.00 --
var det du

Vem det nu var på sin Grå/Svarta R1 04-05? som åker på Ringögatan just nu.
Sluta Retas !!

:tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!