Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PacMan skrev:2152099Vem körde blå Kawa ZX-6R (tror jag) på vägen vid Landvettersjön igår vid 19-tiden? Tror inte någon av oss hann med att hälsa när vi möttes.![]()
Warlock skrev:2158304Kan ha varit jag fast det är en zx9:a jag har, har för tillfället bara kawasaki på tanken o inga andra dekaler, om det nu var en äldre kawa du mötte som e omlackad. Jag kör den vägen ganska ofta då mitt mekgarage ligger i landvetter o jag bor i mölnlycke.
Förresten är det du hållundan som jag mött två ggr den senaste veckan 1gång i landvetter på väg ut ur rondellen o en gång på gamla boråsv?
Warlock skrev:2158304Kan ha varit jag fast det är en zx9:a jag har, har för tillfället bara kawasaki på tanken o inga andra dekaler, om det nu var en äldre kawa du mötte som e omlackad. Jag kör den vägen ganska ofta då mitt mekgarage ligger i landvetter o jag bor i mölnlycke.
hållundan skrev:2160077En jäkla massa sporthojar i Kallebäcks lide nu vid 12:50-tiden?!
Jag körde mot stan, ni susade uppför. Skymtade en 929 på bakan...
Ja, dessvärre. Fick konka med skjuts hela vägen ner till Halmstad istället. Motorväg, only.peteR1000 skrev:2160631Vi var 8 hojar som kom från GP...du åkte åt fel håll ju!![]()
hållundan skrev:2159523Såg en ruskans fräsch Triumph 675 igår när jag som hastigast sladdade förbi Danskavägen - Lejonet&Björnen. Grüm hoj!
@Warlock, det kan nog ha varit "Backblade" du sett, jag har inte härjat så mycket i L.A på senaste tiden...
PacMan skrev:2159536Jo, det kan mycket väl har varit en ZX9:a. Jag kör ofta där i krokarna på mina kortare turer, så vi lär ses.![]()
Japp, det var två stycken...Ooky skrev:2160974Var den grå och 2 st på ???
Kan säga att den går riktigt fint, dock synd att jag inte kört in den riktigt än.
Det var nog jag..saltvatten skrev:2131386Du hojåkare som jag körde bakom från Ytterby till Göröd -Kärna.
Show yer self!
//simpa i Sven Vröl's gamla hus
Haha, jajemänsan!BeaverMan skrev:2164746Det var nog jag..Om du har currygul eller liknande färg, å svängde in i staby?? Asså du bor i sven vrööls gamle hus...
haha vi sågs säkert på roadpartyt, ja va där iallafallsaltvatten skrev:2168897Haha, jajemänsan!
Mina hyresvärdar kör också hoj. Ellerja.. typ. Utöver min trajja så står det en Varadero och en 400cc Suzukiscooter.![]()
För ett par veckor sedan så körde jag precis som med dig efter en annan sporthoj på görödvägen, men han svängde upp höger efter uppförsbackarna. Fler piloter i krokarna?
Vi kanske sågs på Roadparty -06?![]()
//simpa
Japp, en röd/vit Retta.BeaverMan skrev:2169097haha vi sågs säkert på roadpartyt, ja va där iallafall![]()
D kanske va jag som körde upp där och hälsade på en polare... eller va det en röd vit R1?Vad jag vet så e d nog ingen mer som kör hoj däruppe i skogen... hehe
haha traktor vettusaltvatten skrev:2169243Japp, en röd/vit Retta.
Nej, här kör väll de flesta traktor antar jag.![]()
Har sett några kids på minidirtcikes och quadar.![]()
//simpa
hållundan skrev:2160077En jäkla massa sporthojar i Kallebäcks lide nu vid 12:50-tiden?!
Jag körde mot stan, ni susade uppför. Skymtade en 929 på bakan...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |