Var det du???

samma R1:a i guldheden 2 gånger idag?
Du: triangelformade utblås och west-jacka.
Jag: Rött moster. Ett paket toapapper på magen (andra gången)

PacMan skrev:
2152099 Vem körde blå Kawa ZX-6R (tror jag) på vägen vid Landvettersjön igår vid 19-tiden? Tror inte någon av oss hann med att hälsa när vi möttes. :)

Kan ha varit jag fast det är en zx9:a jag har, har för tillfället bara kawasaki på tanken o inga andra dekaler, om det nu var en äldre kawa du mötte som e omlackad. Jag kör den vägen ganska ofta då mitt mekgarage ligger i landvetter o jag bor i mölnlycke.

Förresten är det du hållundan som jag mött två ggr den senaste veckan 1gång i landvetter på väg ut ur rondellen o en gång på gamla boråsv?

Warlock skrev:
2158304 Kan ha varit jag fast det är en zx9:a jag har, har för tillfället bara kawasaki på tanken o inga andra dekaler, om det nu var en äldre kawa du mötte som e omlackad. Jag kör den vägen ganska ofta då mitt mekgarage ligger i landvetter o jag bor i mölnlycke.

Förresten är det du hållundan som jag mött två ggr den senaste veckan 1gång i landvetter på väg ut ur rondellen o en gång på gamla boråsv?

Vilken färg på hjälmen hade gixxern snubbern? Jag kör en hel del i Landvetter med omnejd jag med.

Vem var du som körde gamla boråsvägen (från kallebäck till mölnlycke) delvis på bakhjulet, delvis ståendes och ibland pekandes med hela kroppen typ till tjejen som åkte bakom i cammobrallor? Och varför har du bara vänster blinkers i bak, och ingen reg. skylt?

Det var jag som du nickade åt i rondellen vid mölnlycke. Och farsan bakom mig... tyvärr...

Ska börja träna bakhjulsåka när kortet är klarat! Såg riktigt ball ut.

Såg en ruskans fräsch Triumph 675 igår när jag som hastigast sladdade förbi Danskavägen - Lejonet&Björnen. Grüm hoj!

@Warlock, det kan nog ha varit "Backblade" du sett, jag har inte härjat så mycket i L.A på senaste tiden...

Warlock skrev:
2158304 Kan ha varit jag fast det är en zx9:a jag har, har för tillfället bara kawasaki på tanken o inga andra dekaler, om det nu var en äldre kawa du mötte som e omlackad. Jag kör den vägen ganska ofta då mitt mekgarage ligger i landvetter o jag bor i mölnlycke.

Jo, det kan mycket väl har varit en ZX9:a. Jag kör ofta där i krokarna på mina kortare turer, så vi lär ses. :)

Det stod igår en snubbe med gul/svart blade ungefär vid Semcon på Lindholmen och kollade när vi _atleter_ :fakta :lol :hihi kutade varvet. Någon härifrån?

En jäkla massa sporthojar i Kallebäcks lide nu vid 12:50-tiden?!

Jag körde mot stan, ni susade uppför. Skymtade en 929 på bakan...

hållundan skrev:
2160077 En jäkla massa sporthojar i Kallebäcks lide nu vid 12:50-tiden?!

Vi var 8 hojar som kom från GP...du åkte åt fel håll ju! :7peta

hållundan skrev:
2159523 Såg en ruskans fräsch Triumph 675 igår när jag som hastigast sladdade förbi Danskavägen - Lejonet&Björnen. Grüm hoj!

@Warlock, det kan nog ha varit "Backblade" du sett, jag har inte härjat så mycket i L.A på senaste tiden...

Var den grå och 2 st på ???

Kan säga att den går riktigt fint, dock synd att jag inte kört in den riktigt än.

saltvatten skrev:
2131386 Du hojåkare som jag körde bakom från Ytterby till Göröd -Kärna.
Show yer self!
//simpa i Sven Vröl's gamla hus
Det var nog jag.. :tungan Om du har currygul eller liknande färg, å svängde in i staby?? Asså du bor i sven vrööls gamle hus...

Last edited:
BeaverMan skrev:
2164746 Det var nog jag.. :tungan Om du har currygul eller liknande färg, å svängde in i staby?? Asså du bor i sven vrööls gamle hus...
Haha, jajemänsan!
Mina hyresvärdar kör också hoj. Ellerja.. typ. Utöver min trajja så står det en Varadero och en 400cc Suzukiscooter. :hihi

För ett par veckor sedan så körde jag precis som med dig efter en annan sporthoj på görödvägen, men han svängde upp höger efter uppförsbackarna. Fler piloter i krokarna?
Vi kanske sågs på Roadparty -06? :yoparty

//simpa

saltvatten skrev:
2168897 Haha, jajemänsan!
Mina hyresvärdar kör också hoj. Ellerja.. typ. Utöver min trajja så står det en Varadero och en 400cc Suzukiscooter. :hihi

För ett par veckor sedan så körde jag precis som med dig efter en annan sporthoj på görödvägen, men han svängde upp höger efter uppförsbackarna. Fler piloter i krokarna?
Vi kanske sågs på Roadparty -06? :yoparty

//simpa
haha vi sågs säkert på roadpartyt, ja va där iallafall :fyllisar

D kanske va jag som körde upp där och hälsade på en polare... eller va det en röd vit R1?Vad jag vet så e d nog ingen mer som kör hoj däruppe i skogen... hehe

BeaverMan skrev:
2169097 haha vi sågs säkert på roadpartyt, ja va där iallafall :fyllisar

D kanske va jag som körde upp där och hälsade på en polare... eller va det en röd vit R1?Vad jag vet så e d nog ingen mer som kör hoj däruppe i skogen... hehe
Japp, en röd/vit Retta.
Nej, här kör väll de flesta traktor antar jag. :)
Har sett några kids på minidirtcikes och quadar. :yoparty

//simpa

hållundan skrev:
2160077 En jäkla massa sporthojar i Kallebäcks lide nu vid 12:50-tiden?!

ehhehe det va jag :banana

någon härifrån som var ute i ösregnet igår? körde förbi två hojar som fått stopp innan vägarbetet på nordre älv bron (kungälv). en ktm och en husaberg... ni såg iaf inte ut att ha så kul i det kommande skyfallet på motorvägen när ni låg bakom mig och körde.
//Sofia

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...