Var det du???

Mahti skrev:
2062981 Han måste ha haft kraftig pansarpung efter den färden :hihi varför var du inte ute med ninjan då? det var ju fiiint väder

edit: bor du ute vid blå stan?

Nja ninjan är inte ihop satt än. Men den är nog klar nästa vecka!

Blå stan? :va Jag bor i ale!

Mögel skrev:
2063188 Nja ninjan är inte ihop satt än. Men den är nog klar nästa vecka!

Blå stan? :va Jag bor i ale!

okok.. det var iaf från "blå stan" hållet du kom ifrån. Området med de blå höghusen kallas tydligen "blå stan" har jag lärt mig.
Då är vi 3 ninjas in town iaf om du hänger med mig o polaren nån dag :tummenupp

Mahti skrev:
2063294 okok.. det var iaf från "blå stan" hållet du kom ifrån. Området med de blå höghusen kallas tydligen "blå stan" har jag lärt mig.

Då får ni liva upp Göteborgsdelen på NinjaClubSweden ... den dog lite förra året och behöver nytillskott!

FÖRGÖRAREN

Mahti skrev:
2063294 okok.. det var iaf från "blå stan" hållet du kom ifrån. Området med de blå höghusen kallas tydligen "blå stan" har jag lärt mig.

Klart jag hänger med... :yoparty

Vem var Gixxern (silver/grå/svart) som hjulade så fint på E6 i Kållered när polisen stog i motsatt körfält med blåljus :hihi

Långa farbron skrev:
2067393 Vem var Gixxern (silver/grå/svart) som hjulade så fint på E6 i Kållered när polisen stog i motsatt körfält med blåljus :hihi
Såg denna gixxer med idag.. Kan det vara Johnny? (Granted79)

Hultan skrev:
2067422 Såg denna gixxer med idag.. Kan det vara Johnny? (Granted79)

ha ha ha.... ja det var jag..... såg också polisen undra om dom såg mig... :tungan

Långa farbron skrev:
2067393 Vem var Gixxern (silver/grå/svart) som hjulade så fint på E6 i Kållered när polisen stog i motsatt körfält med blåljus :hihi

det var :pannkyss ha ha ha ha

östra hamngatan 13.15

Vid den tiden åkte det förbi en KTM me busigt avgas-system. va tvungen o ställa mig upp o kolla ut genom fönstret mitt i ett kundsamtal!
Förarn gjorde lite "små-wheelis"..nån som känner igen sig? :banana

Orange Z1000 med reg plåt som börjar på NOP (tror jag) du hade med dig en kompis på en svart suzuki?!. Ni körde på leden vid backaplan men svängde av mot Eriksberg dirket vid första rödljus. Vem var du/ni?

Jag stod vid vägkanten nånstans i obyggden, vid Hällesåker tror jag...
Vem var det som morsade och sen wouiilade en bra bit?
Tror det var en KTM.

Första turen idag för mig, fuck yeah!
Var inte det minsta kallt, bara en aning om händerna.
Rullgruset ligger och pyr lite i bakhuvudet efter att ha rullat till en aning i låg fart.

Nu jävlar!!!

Last edited:
Vem var det som vinkade förbi mig efter Mölnlycke i riktning mot Hällingsjö???

Och sen, vid ung. vid Volvo Godsterminal, Grön Ninja eller möjligtvis ZX750 med nån bakpå som drog av, till synes in i skogen???

FÖRGÖRAREN :yoparty

jag såg långa fabrorn på preem ullevi idag. Han tankade och jag körde iväg och höll på att ramla innan honom. Hoppas det inte märktes :P

Vem på xr650 motard på kallebäcksbron igår kväll? Såg ut som du och en kille på customhoj körde ihop. Bjöd på en liten hjulning, sånt gillar vi! Jag och tjejen var ute och gick i det fina vädret

Idag puttrade en oragne lambo, en röd ferrari samt en svartgul motard på backhjulet förbi heden. :yoparty

Vem var det?
Blev det några rödljusrace?
Och vem vann isf?

Såg nog zajtar idag när jag spelade boll på heden :tummenupp

Såg dessutom en ktm som gled bakom en lamborghini och en ferrari som var ute och luftade sig :hihi , nån som känner igen sig där??

General E skrev:
2077584 Idag puttrade en oragne lambo, en röd ferrari samt en svartgul motard på backhjulet förbi heden. :yoparty

Vem var det?
Blev det några rödljusrace?
Och vem vann isf?

Vaffan, spelade du också boll ? :)

Last edited:
fogerty skrev:
2077764 Såg nog zajtar idag när jag spelade boll på heden :tummenupp

Såg dessutom en ktm som gled bakom en lamborghini och en ferrari som var ute och luftade sig :hihi , nån som känner igen sig där??

Vaffan, spelade du också boll ? :)

Jupp! De glade, div 5 :yoparty Durå?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey