Mahti skrev:2062981Han måste ha haft kraftig pansarpung efter den färdenvarför var du inte ute med ninjan då? det var ju fiiint väder
edit: bor du ute vid blå stan?
Nja ninjan är inte ihop satt än. Men den är nog klar nästa vecka!
Blå stan?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mahti skrev:2062981Han måste ha haft kraftig pansarpung efter den färdenvarför var du inte ute med ninjan då? det var ju fiiint väder
edit: bor du ute vid blå stan?
Mögel skrev:2063188Nja ninjan är inte ihop satt än. Men den är nog klar nästa vecka!
Blå stan?Jag bor i ale!
Mahti skrev:2063294okok.. det var iaf från "blå stan" hållet du kom ifrån. Området med de blå höghusen kallas tydligen "blå stan" har jag lärt mig.
Då är vi 3 ninjas in town iaf om du hänger med mig o polaren nån dag![]()
Mahti skrev:2063294okok.. det var iaf från "blå stan" hållet du kom ifrån. Området med de blå höghusen kallas tydligen "blå stan" har jag lärt mig.
Då är vi 3 ninjas in town iaf om du hänger med mig o polaren nån dag![]()
Såg denna gixxer med idag.. Kan det vara Johnny? (Granted79)Långa farbron skrev:2067393Vem var Gixxern (silver/grå/svart) som hjulade så fint på E6 i Kållered när polisen stog i motsatt körfält med blåljus![]()
Hultan skrev:2067422Såg denna gixxer med idag.. Kan det vara Johnny? (Granted79)
Långa farbron skrev:2067393Vem var Gixxern (silver/grå/svart) som hjulade så fint på E6 i Kållered när polisen stog i motsatt körfält med blåljus![]()
Backblade skrev:2075258jag såg långa fabrorn på preem ullevi idag. Han tankade och jag körde iväg och höll på att ramla innan honom. Hoppas det inte märktes![]()
General E skrev:2077584Idag puttrade en oragne lambo, en röd ferrari samt en svartgul motard på backhjulet förbi heden.![]()
Vem var det?
Blev det några rödljusrace?
Och vem vann isf?
fogerty skrev:2077764Såg nog zajtar idag när jag spelade boll på heden![]()
Såg dessutom en ktm som gled bakom en lamborghini och en ferrari som var ute och luftade sig, nån som känner igen sig där??
Vaffan, spelade du också boll ?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden