Var det du???

Enligt avataren måste jag gissa på att det var "Hultan" som gled upp brevid mig med skjuts på allén ikväll? Nice wheelie i backspegeln. :tummenupp

Hade gärna lekt lite men ville bara hem efter en lång dag på jobbet. :trött

skrutten var de du som åkte bak på din övningskörningslärare kl 20.30 ur lundbytunneln filket fall som helst lycka till imon min monstertjej står redå på lör vet du :tummenupp

Yamaha farfar skrev:
skrutten var de du som åkte bak på din övningskörningslärare kl 20.30 ur lundbytunneln filket fall som helst lycka till imon min monstertjej står redå på lör vet du :tummenupp

Inte omöjligt, kan ha varit vid den tiden vi var på väg tillbaks till stan..

Tanks! Ska göra mitt bästa så jag får prova din kärlek.. :tummenupp

RonJeremy skrev:
Enligt avataren måste jag gissa på att det var "Hultan" som gled upp brevid mig med skjuts på allén ikväll? Nice wheelie i backspegeln. :tummenupp

Hade gärna lekt lite men ville bara hem efter en lång dag på jobbet. :trött
Hehehe, jaaaa, det var nån "känd" snubbe jag spexade för! :yoparty
:D

Du hjulade ju lite med ju! gött e det!

Idag såg jag två lekande motardförarare på E6 i höjd med stigs center i riktning mot centrum. Klockan var runt 13.30, såg dem bara på långt håll men den som låg sist hade sh-tröja och hojen hade dubbla pipor. Bebbe :7peta :va :hihi

fogerty skrev:
Idag såg jag två lekande motardförarare på E6 i höjd med stigs center i riktning mot centrum. Klockan var runt 13.30, såg dem bara på långt håll men den som låg sist hade sh-tröja och hojen hade dubbla pipor. Bebbe :7peta :va :hihi

Pappaledig?

såg också två killar idag på väg mot Oslo på E6an.fast kl var efter 16, den ena hade sporthojströja och som slogan hade han: try me!!

Vem kan det vara?

Långa farbron skrev:
Olskroken i morse ,ja ja du gör som du vill :)

har ståt tillräckligt vid det satans röd ljuset sen va jag sen till jobbet med så jag är skyldig på den helt klart :tungan tur att man inte har det som vana bara

Blå/vit bmw av touringmodell med packväskor och saftblandare i min backspegel kl 12.10 på E6 i nordlig riktning i höjd med liseberg :brinnerup

Grön NINJA 10:a med 'kantigt' kåpglas och sjuss på Oskarsleden strax efter 15.00...

Nån här som bytt upp sig eller bara nån okänd med god smak???

FÖRGÖRAREN :yoparty

6-7 hojar körde ifrån skogome till säve gammla vägen. Hakade på er tills säve, låg bakom en blå ninja med reg nr typ btx, de var även en motard åkare som hade en tröja som det stod "marys bitch", tyckte jag hängde på ganska bra för att bara ha en 125cc.

Mvh/// Steen

Steen_Tzr skrev:
6-7 hojar körde ifrån skogome till säve gammla vägen. Hakade på er tills säve, låg bakom en blå ninja med reg nr typ btx, de var även en motard åkare som hade en tröja som det stod "marys bitch", tyckte jag hängde på ganska bra för att bara ha en 125cc.

Mvh/// Steen
kan det varit Långa farbron? med sina grabbar.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman