Var det du???

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Vem va det jag nästan skrämde av från sin touringninja en bit efter hällingsjö när jag brände om på bakan, din passagerare blidde tydligen vettskrämd med, sorry :hihi..
Men hojjen hör hemma på bakan.. :yoparty
 

Majoren

Torpedmatros
Gick med
1 Dec 2004
Ort
fgdfg
Hoj
VFR800A 2005
Steen_Tzr skrev:
6-7 hojar körde ifrån skogome till säve gammla vägen. Hakade på er tills säve, låg bakom en blå ninja med reg nr typ btx, de var även en motard åkare som hade en tröja som det stod "marys bitch", tyckte jag hängde på ganska bra för att bara ha en 125cc.

Mvh/// Steen


Japp det var vi :D
 
Last edited:

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Hultan skrev:
Vem va det jag nästan skrämde av från sin touringninja en bit efter hällingsjö när jag brände om på bakan, din passagerare blidde tydligen vettskrämd med, sorry :hihi..
Men hojjen hör hemma på bakan.. :yoparty


Kanske någon som inte brukar köra hoj då, för det där borde väl inte skrämma nån........... :confused: :tungan
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Cathy skrev:
Kanske någon som inte brukar köra hoj då, för det där borde väl inte skrämma nån........... :confused: :tungan
Nej så lär det ju vart.. Lite löjligt annars, att bli förbannad alltså..
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Hultan skrev:
Vem va det jag nästan skrämde av från sin touringninja en bit efter hällingsjö när jag brände om på bakan, din passagerare blidde tydligen vettskrämd med, sorry :hihi..
Men hojjen hör hemma på bakan.. :yoparty

Vad menar Du? Blev nån på en Ninja rädd??? Kan jag inte tro...Du körde la ikapp en stulen hoj...

FÖRGÖRAREN
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Hultan skrev:
Nej så lär det ju vart.. Lite löjligt annars, att bli förbannad alltså..

Jaså, va dom förbannade oxå.. För att "bränna" förbi hann du se mkt! :hihi

Kan inte tänka mej att någon inte har fullt förtroende för en främling som måste passera på bakhjulet :rolleyes:
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Var det nån härifrån jag såg i eftermiddags på Lügnern Ring? En jäkla massa sporthojar var det i alla fall. Jag kör grön ZXR med rött skinnställ, en ganska iögonfallande och inte så välmatchad kombination. :rolleyes:
 

Mickep66

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
Fzr 1000
Långa farbron skrev:
Jo då visst var det jag :hej

Låg och jagade Jonqas och Skorpan.
Ninjorna (dom blåa) var Majoren och Swepuck.

Fan så synd att man inte visste att ni skulle runt i mina trakter och åka, då klanske man hade tagit en sväng till idag :)

Och hade det inte varit för det numera klassiska "marys bitch" så hade man ju inte vetat att det va ni som åkte förbi mitt fönster NU
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
PacMan skrev:
Var det nån härifrån jag såg i eftermiddags på Lügnern Ring? En jäkla massa sporthojar var det i alla fall. Jag kör grön ZXR med rött skinnställ, en ganska iögonfallande och inte så välmatchad kombination. :rolleyes:

Var med säkerhet vi.

Vi var ca 15 st.
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
PacMan skrev:
Var det nån härifrån jag såg i eftermiddags på Lügnern Ring? En jäkla massa sporthojar var det i alla fall. Jag kör grön ZXR med rött skinnställ, en ganska iögonfallande och inte så välmatchad kombination. :rolleyes:

Jag å Hållundan körde där i eftermiddags men jag såg inte dig så det var nog inte oss du såg. Krattor å annat har kastats efter oss när man kört där även hyttande med näven har förekommit.

Men idag så blev man fotograferad
:banana eller ett förök till det iallafall, kanske idolbild :va eller inte :3freak

Detta hände på tillbakavägen mellan fjärås och sätila efter jag släppt iväg hållundan i horred för vidare färd till halmstad. Jag tyckte jag släppte av så fint så mellan husen.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fogerty skrev:
Jag å Hållundan körde där i eftermiddags men jag såg inte dig så det var nog inte oss du såg. Krattor å annat har kastats efter oss när man kört där även hyttande med näven har förekommit.

Men idag så blev man fotograferad
:banana eller ett förök till det iallafall, kanske idolbild :va eller inte :3freak

Detta hände på tillbakavägen mellan fjärås och sätila efter jag släppt iväg hållundan i horred för vidare färd till halmstad. Jag tyckte jag släppte av så fint så mellan husen.
Ballt.

Undrar vem som körde med SP1/2an vid sätilaavfarten?! Riktigt tjusigt med kraschkåpor!

:hej
 

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 -06
Långa farbron skrev:
Jo då visst var det jag :hej

Låg och jagade Jonqas och Skorpan.
Ninjorna (dom blåa) var Majoren och Swepuck.

Det råkar inte vara er som jag gjorde följe med från Stenungsund (McD), över tjörn och till mitten på Orust igår (lördag) vid 13 tiden? Det var ett gäng på c:a 15-20 pers, det flesta med sporthojar men även någon med en streetfighter, som höll ett 'bra' tempo :hihi. Själv körde jag med r6 (rödvit) och ryggsäck (skulle på dop, det var därför jag fortsatte över orust).
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
i_fieL_good skrev:
Det råkar inte vara er som jag gjorde följe med från Stenungsund (McD), över tjörn och till mitten på Orust igår (lördag) vid 13 tiden? Det var ett gäng på c:a 15-20 pers, det flesta med sporthojar men även någon med en streetfighter, som höll ett 'bra' tempo :hihi. Själv körde jag med r6 (rödvit) och ryggsäck (skulle på dop, det var därför jag fortsatte över orust).

Det var det säkert ,vi stanade vi Mc D och sammlades lite sen drog vi över bron.

:hej
 

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 -06
Långa farbron skrev:
Det var det säkert ,vi stanade vi Mc D och sammlades lite sen drog vi över bron.

:hej

Japp, då var det definitivt ni :hej

Det hade varit grymt kul köra en sväng med er någon mer gång. Brukar ni samlas på något särskilt ställe varje lördag/söndag (eller veckodag) innan ni sticker ut? Vilken tid isåfall?
 

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Ort
GBG
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
i_fieL_good skrev:
Japp, då var det definitivt ni :hej

Det hade varit grymt kul köra en sväng med er någon mer gång. Brukar ni samlas på något särskilt ställe varje lördag/söndag (eller veckodag) innan ni sticker ut? Vilken tid isåfall?
GP kl 12 lör Välkommen :tummenupp
 

non-stop

Medlem
Gick med
21 Apr 2004
Ort
TORPET
Hoj
zx9r PVC-raket med slappa ostar...
PacMan skrev:
Var det nån härifrån jag såg i eftermiddags på Lügnern Ring? En jäkla massa sporthojar var det i alla fall. Jag kör grön ZXR med rött skinnställ, en ganska iögonfallande och inte så välmatchad kombination. :rolleyes:


Körde vi om dig? isåfall såg jag dig...
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top