Var det du???

såg bakdelen och sliponet på en blå hornet 600 när jag lunchade på gibraltargatan i dag blev lite avis!

En 929 blade o en röd sv utanför brandstationen i gårda idag

Linusp3 skrev:
På Mölndagsvägen i höjd med Mölndals sjukhus i riktning mot Mölndal Centrum klockan 17.20 på en gul ? (satt i bussen och såg bara "baken"). Lätt sits, var det halt?

Kanske jag om det var en husaberg..

Blondie skrev:
En 929 blade o en röd sv utanför brandstationen i gårda idag

Jag såg dem också, blev omkörd på älvsborgsbron.

Edit: Fast då satt jag i lastbil tyvärr..

Last edited:
Man e inte riktigt van ännu nu på våran att ha uppsikt efter hojar..såg dig inte först skulle byta fil tittade igen och där va du!
Tur att du hade en sådan gul jacka på dig!
Bor du där eller?
Jag å Yamahafarfar bor upp vid bräckeöstergård!

Monster tjejen skrev:
Man e inte riktigt van ännu nu på våran att ha uppsikt efter hojar..såg dig inte först skulle byta fil tittade igen och där va du!
Tur att du hade en sådan gul jacka på dig!
Bor du där eller?
Jag å Yamahafarfar bor upp vid bräckeöstergård!

Jo det vet jag själv, ingen kollar efter hojar så här års.. Man sitter på helspänn när man åker med ett par fingrar på hejdaren. Nej jag bor i johanneberg just nu. Kanske blir en sväng till helgen med om solen tittar fram. :)

Jag...

...och min grabb begick premiär i dag på var sin hoj! Lite drygt 4 mil blev det.

(Såg ni oss?)

Brrr...

DaggeZ skrev:
...och min grabb begick premiär i dag på var sin hoj! Lite drygt 4 mil blev det.

(Såg ni oss?)

Brrr...

Antar att det var er jag såg då. Du på Ninja & sonen på Aprilia RS?
Körde om er precis innan gnistängstunneln.
Stirrade avundsjukt genom rutan på en svart berlingo :)

Såg en svart KTM med någon med svart/gult ställ vid Lindholmen ca. 13:30. Körde på bakslangen en bra bit i bussfilen. Bredvid på "vägen" körde en orange KTM. Ni såg dock inte ut att köra tillsammans. Ni delade på er borta vid Statoil Eriksberg. Där syntes även en svart fighter av något slag, körde långsamt som den i väggrenen.

Men vilket underbart ljud från den svarta KTMén. :yoparty

Thunder skrev:
Såg en svart KTM med någon med svart/gult ställ vid Lindholmen ca. 13:30. Körde på bakslangen en bra bit i bussfilen. Bredvid på "vägen" körde en orange KTM. Ni såg dock inte ut att köra tillsammans. Ni delade på er borta vid Statoil Eriksberg. Där syntes även en svart fighter av något slag, körde långsamt som den i väggrenen.

Men vilket underbart ljud från den svarta KTMén. :yoparty

Ja det var jag och min polare som lekte av oss lite (jag på den orangea). :tungan

nossrednamik skrev:
Ja det var jag och min polare som lekte av oss lite (jag på den orangea). :tungan

Där ser man, jag satt i firmabilen och bara önskade fram sommaren för allt vad jag var värd. Jag följde er så långt jag kunde bara för att höra ljudet, vilken avkoppling! Nu får det vara nog med snö och kyla. :mad:

Fortsätt trotsa!!! :Bugar

Har jag inget som ligger på kommer jag garanterat parkera firmabilen på nära avstånd till GP imorgon 13:00 eller 14:30 (vilket det nu blir), bara för att få ännu mer vårkänslor.

tarmac skrev:
Antar att det var er jag såg då. Du på Ninja & sonen på Aprilia RS?
Körde om er precis innan gnistängstunneln.
Stirrade avundsjukt genom rutan på en svart berlingo :)

Ja, ja, ja! Du såg rätt. Det var vi - på väg tilll Kungsbacka.

Och igår såg jag en husa i kungälv... blev lika avis då :)

Såg en kille på nya R6:an vid lindholmsallén runt 14:45 i dag, camoflauge byxor? Var det du? Gött ljud i alla fall....

Blev omkörd av någon på en sugakukii idag vid stigcenter.. Han/hon for iväg mot backaplan.. Någon här..? Inte riktigt hemma på märket men tror d va en gsx nyare modell.. Svart å blåt skinställ :confused:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman