Var det du???

Va jag och en polare på en lånad hoj (640-flamman). Min är den mer designtimida 625 SC varianten från -02 :tungan. Vi vände upp igen ve prinsgatan men måste missat att ni stannade ve subban. Ses nån kväll på GP när tiden tillåter. Ser fram emot en sväng me likasinnade. :yoparty

Schysst wheelie av den som låg först av er föresten!
:Bugar

/A
He he ok :)
That would be me ;)

Då va den skribenten du just ordade med rätt person;)
Filmmaterial!? Ge mig! :drool

Såg 3st motards uppställda snyggt på rad vid hållplatsen olivedalsgatan. Riktigt nice, då jag precis hade haft en teorilektion =D
Var det någon här som hade ställt dom taktiskt, för att locka mig till motardfamiljen?

Såg 3st motards uppställda snyggt på rad vid hållplatsen olivedalsgatan. Riktigt nice, då jag precis hade haft en teorilektion =D
Var det någon här som hade ställt dom taktiskt, för att locka mig till motardfamiljen?

Det hade vart fyra om jag hade fått behålla min hoj.. :6surkart så jag fick jag snällt sitta med kepa istället för hjälm.. :4skrika

ps.. motardfamiljen behöver man inte lockas till, den kallar på en.. :-p

Last edited:
Det hade vart fyra om jag hade fått behålla min hoj.. :6surkart så jag fick jag snällt sitta med kepa istället för hjälm.. :4skrika

ps.. motardfamiljen behöver man inte lockas till, den kallar på en.. :-p

Lite fick vi allt pressa dig innan du kom över :D
Men snart är du tillbaka igen :krama

Provkör så förstår du :tummenupp :D

Last edited:
Jag ska provköra, och köpa. Ska bara ha lappen först :) Sen så. Då blir motardfamiljen i Göteborg en man större :)

Var det ässet76 med :tuttar på bönpallen på e20 riktning partille vid ca 12.30 vid gamlestan idag?
Jag börjar bli säker på att det är du så fort jag ser den röda adidas hoodien=)
Lika säkert som att Jam Master Jay hade vita adidas sneakers och hatt hehe

En KåTeM körandes från partille till Hisingen kl 05.50. Härlig bakhjuls körning i tingsdatunneln,:yoparty man kan inte få en bättre start på en morgon. :banana

en svart fighter körde om mig utanför ica maxi torslanda nyss (satt i en blå bil) lät lite stressad^^

BobGunnar jag såg runt 4-tiden har jag för mig efter Botaniska mot stan ?

Grön triple med pilot i vit hjälm iaf.

ensam motard nere i arendal låg bakom dig i en blå bil till älvsborgsbron och fick se lite uuuiilies :yoparty

Du som i lördags körde en svart XT660 genom tingstadstunneln och sicksackade mellan bilarna som jag följde efter. Du hade turkos tshirt och byxor. Jag hängde efter dig förbi swedish match osv tills du svängde ner mot Götetunneln medans jag körde vidare mot göteborgshjulet. Iom att MCstölder så tyckte jag ditt körsätt och klädsel var suspekt.
Kollade upp ditt regnummer med sms och såg att den inte var stöldanmäld iaf. Sorry om jag skrämde upp dig...

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show