Var det du?

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Tar mig friheten att start en tråd i Trestads-delen.

Vi har en sån här tråd i Gbg-forumet och den används ofta :)
Om du är ute o kör eller tittar ut genom fönstret eller är ute och går och får syn på en hoj så kan det vara roligt att veta vem det är.

Det som jag undrar är om det var någon av er som jag hade sällskap med från Gbg-Ljungskile vid 15.45 i onsdags? Såg inte var det var för hoj, nån vitaktig med rensad röv och du hade blått/vitt/svart skinnställ. :hej
Jag körde en svart Triumph TT och hade också blått/vitt/svart ställ.

//Jessan

Röd-vit hoj av nåt slag, blå vindjacka svart hjälm, satt o frös rejält i 1-grad vid 07,00 tiden på 47;an vid Norra Björke, riktning mot Trollhättan vem var det??

Detta var på Tisdagsmorronen!

Mötte två Yamaha R6-or (röd och blå) vid Båberg runt kl 14.30 idag.
Någon här kanske?

//F

Jag har sett någon päsa runt och morra med sin SP-1:a utanför Harrys i Uddevalla några dagar. Och jag tror inte det är P-O... Eller?

Vem kör Husabergen med blå ljuddämpare? sett honom flera gånger sista tiden (aldrig när man själv kör) idag körde han förbi mitt hus, då hoppa ja snabbt på hojen o körde ut o leta utan att hitta såklart.. :gnissla

Jag låg bakom en röd R1/R6:a idag på strömstadsvägen.. Du kika i backspeglarna å sen drog du en nice wheelie å lämnade mig i dammet! Lite avundsjuk blev man ju.. :yoparty

Jag låg bakom en röd R1/R6:a idag på strömstadsvägen.. Du kika i backspeglarna å sen drog du en nice wheelie å lämnade mig i dammet! Lite avundsjuk blev man ju.. :yoparty

jag såg dig vid kampenhof idag tror jag. om de var din hoj som stod framför chaplin vill säga! :tummenupp

Såg en röd 1098 glida förbi nedanför min balkong, vid bibloteket. Då blev man kåt. Nån här ifrån?

jag såg dig vid kampenhof idag tror jag. om de var din hoj som stod framför chaplin vill säga! :tummenupp

Det stämmer bra! Tomgången spökade lite å magen ville ha mat.. Jag bor faktiskt ganska nära dig med, typ vid andra hållplatsen, rakan på fjällvägen, så du kommer nog både få se å höra mig framöver! :tummenupp Har du rastat din ännu?

En Gixxer, en KTM 950 och en Hyosang (?) vid sågbron väster om Trollhättan.
20-tiden kanske... Nån här?

Det stämmer bra! Tomgången spökade lite å magen ville ha mat.. Jag bor faktiskt ganska nära dig med, typ vid andra hållplatsen, rakan på fjällvägen, så du kommer nog både få se å höra mig framöver! :tummenupp Har du rastat din ännu?

Det är aldrig fel med kebab:tungan

Ja, jag rastar min nästan varje dag :yoparty det är svårt att låta bli!
jag bor precis i svängen, första huset på höger sida kan man säga.

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar