Var är vi på väg?

Här är en annan kul tant. Varför krångla till det liksom.
:D
De flesta här har säkert sett den, men Ingela är ju bara för skön

[YOUTUBE-ID]Vg_3xtjLTaQ[/YOUTUBE-ID]

Tycker hon verkar helt efter, kärringjäveln. :confused:
Ser ut som en Uggla, och du vet hur det är med dom antar jag. :fakta

Varför bloggar folk?
Vem läser bloggar förresten?
Till vilken nytta är bloggarna?
Jag vill väl inte veta att denna fjortisen använder Urban till sitt hår, och att hon ska tvätta bort sminket och sen sova.
Sånt kan jag få höra från min flickvän.. är bloggar till för killar som är singlar? Killar som drömmer om en flickvän? :tuttar

Och kom ihåg, "Det är inte okej att ljuga. Alla vet att dom vill va mig"
[YOUTUBE-ID]13hoqmOUwE4[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Sånt kan jag få höra från min flickvän.. är bloggar till för killar som är singlar? Killar som drömmer om en flickvän? :tuttar

Jag tycker bloggar fungerar bra som en påminnelse om varför man INTE vill ha en flickvän!

För att återknyta till debatt som någon postade ett inlägg med tidigare... va det någon som såg samlingen av genier dom hade med idag?

inklusive en viss Rosing med nytt efternamn :hihi

Även nån liten bloggerska vid namn kissie?? Aldrig hört talas om, och det ska man nog vara glad för tydligen.... :brinnerup

För att återknyta till debatt som någon postade ett inlägg med tidigare... va det någon som såg samlingen av genier dom hade med idag?

inklusive en viss Rosing med nytt efternamn :hihi

Även nån liten bloggerska vid namn kissie?? Aldrig hört talas om, och det ska man nog vara glad för tydligen.... :brinnerup

Ja, hon den där Kissie. Vad hade hon gjort med sitt nylle egentligen? Hon såg ju inte klok ut!

[YOUTUBE-ID]aSH9MpTZijY[/YOUTUBE-ID]

Mänskligheten går framåt.. :gnissla

http://www.kissies.se/

26088_383335687343_604847343_4275951_4644772_n178.jpg

:död

Hahaha! Den här tråden är den mest läsvärda på SH just nu om man bortser från intressanta byggtrådar :)

Ja, hon den där Kissie. Vad hade hon gjort med sitt nylle egentligen? Hon såg ju inte klok ut!
Haha, jag vet inte, men fint va det inte... svårt att sätta fingret å vad det va dock för jag satt verkligen och funderade på det samtidigt som jag sållade bort dumheterna som sprutade ur henne :död: Lyckades dock inte placera vad i nyllet som va fel, men det kanske va lite fel på allt? :va

Lite väl mycket sponsring kanske... :huvet:

Haha, jag vet inte, men fint va det inte... svårt att sätta fingret å vad det va dock för jag satt verkligen och funderade på det samtidigt som jag sållade bort dumheterna som sprutade ur henne :död: Lyckades dock inte placera vad i nyllet som va fel, men det kanske va lite fel på allt? :va

Lite väl mycket sponsring kanske... :huvet:

Det var fel på allt. Ibland är det bara yta, men i just detta fall fanns det ingen yta heller. Snacka om pundig brutta. Låta marknaden styra hur hennes kropp och bröst skall se ut. Den moderna tidens prostituerade.

Det var fel på allt. Ibland är det bara yta, men i just detta fall fanns det ingen yta heller. Snacka om pundig brutta. Låta marknaden styra hur hennes kropp och bröst skall se ut. Den moderna tidens prostituerade.
Ja det är fan nästan lite sant...

Men hon är säkert nöjd, eller iallafall så tror hon det just nu, och då får väl det vara väl :)

Ytterst tragiskt är ju dock om unga tjejer växer upp och vill bli som hon :( Men man får väl ha lite tilltro till dagens föräldrar att dom tuttar i sina barn lite vett iallafall. Hon kanske bara är undantaget som bekräftar regeln ( :rolleyes: tråkigt nog så tror jag inte på det själv ens...)

Tyvärr skulle jag vilja påstå att mycket av det här är skapat av familjerna själva och delvis sammhället självklart. Både dessa tomma brudar och unga gängmedlemmar osv. Det är ingen slump eller tillfällighet som gör att det ser ut så här.

Men vissa av dom är ju ganska fina att titta på, eller? :)
Allt har ett användningsområde ;)

Vad hände med brewden som var med i lyxfällan. Vad heter hon? Hon som betala hyran med kreditkort och shoppa loss för resten. Det skulle vara glammigt hela tiden. Kommer någon ihåg. Den här tråden påminner om henne.

Vad hände med brewden som var med i lyxfällan. Vad heter hon? Hon som betala hyran med kreditkort och shoppa loss för resten. Det skulle vara glammigt hela tiden. Kommer någon ihåg. Den här tråden påminner om henne.
Haha, ja hon ja.... Hon va ju tydligen med i Barskolan sen också, men jag minns inte vad hon hette.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman