Var är vi på väg?

Haha, ja man undrar ju om man ska skratta eller gråta när man ser det...:hihi

Det kanske är lönsamt att blogga om det inte behöver va bättre än sådär :va :rolleyes:

Starstriker, hon kommer bergis att vara undersköterska om några år när du kommer till akuten och har vält med pansarkryssaren.
Spännande diagnos......

Starstriker, hon kommer bergis att vara undersköterska om några år när du kommer till akuten och har vält med pansarkryssaren.
Spännande diagnos......

Jag har några veckors erfarenhet av undersköterskor nu och dom har uppvisat en enorm mental mognad jämfört med andra flickor i deras ålder.

En eller ett par av töserna skulle kunna få fortsätta med eftervård i hemmet hos mig....

Evolutionen haltar tydligen.

Hahaha Urban... ska nog inte uttalas som det svenska namnet misstänker jag. Är inte frisör men jag lägger mina pengar på att det är det engelska ordet Urban som produkten döptes efter annars blir det lite knepigt med Björn Axén - Urban.

Urban är nog en person. En tjej på jobbet brukar klippa sig hos honom.

Last edited:
Jag har några veckors erfarenhet av undersköterskor nu och dom har uppvisat en enorm mental mognad jämfört med andra flickor i deras ålder.

En eller ett par av töserna skulle kunna få fortsätta med eftervård i hemmet hos mig....

Ja hellre undersköterskor än de som läser meedia och sen undrar varför arbetsgivarna inte knackar på dörren....

Det är fler än man tror, jag har ju en dotter i den ålderna och många av hennes kompisar bloggar, dom flesta är väl riktigt vettiga i sina bloggar, men sen finns det den här typen.

Det blir ju inte bättre av att deras största intressen i livet är att sminka sig, shoppa, dricka latte och blogga...

Varenda gång du nämner din dotter så minns jag när du skrev att hon copiloterat med dig.
Min hjärna kopplade direkt till:
[YOUTUBE-ID]WingeUBYGEs[/YOUTUBE-ID]

Varenda gång du nämner din dotter så minns jag när du skrev att hon copiloterat med dig.
Min hjärna kopplade direkt till:
[YOUTUBE-ID]WingeUBYGEs[/YOUTUBE-ID]

Så där är det!

Lyckligtvis blev min dotter aldrig tonårsrebell, men det går ändå så där fort att dom växer upp.

Jag har bekanta vars döttrar har utvecklats åt det där hållet och värre, jag önskar att dom döttrarna själv får döttrar.....

Se över era privata pensionsförsäkringar. De här människorna skall se till att ni får en tryggad ålderdom!

Lycka till!

Last edited:
Hur gammal är tjejen i inslaget?

Jag såg på nyheterna här om dagen där två bloggare råkat i luven på varandra. Den ena hade skrivit något ofördelaktigt om den andre. Var det någon som såg inslaget möjligtvis? Var det värt att ta upp på nyheterna? Själv kunde jag inte bry mig mindre om vad som händer i blogg världen.

Om alla småtjejer tänker sig ett liv som Blondinbella i framtiden då kan man bli orolig på allvar? Det är nog ytterst få bloggar som innehåller något vettigt. Särskilt här i Sverige. Att livnära sig på att sätta in produktplaceringar i olika sammanhang där de får nyttja dem gratis. Hur trovärdiga är de i sitt tyckande egentligen?

Se över era privata pensionsförsäkringar. De här människorna skall se till att ni får en tryggad ålderdom!

Lycka till!
Japp, pengar i madrassen it is! :skrämd

Jag har haft raggsockor som har legat i botten på tvättkorgen och utvecklats till intelligentare livsformer än hon i bloggfilmen.

Jag satt iofs ute hos en kund för många år sen, och dom hade några ex-jobbare där. Men en kille sket i allt, kom sent, gick tidigt och gjorde ingenting. Anledningen var att han självklart inte tänkte jobba, han skulle ju bli golfproffs. Han fick en utskällning så det glödde i örsnibbarna, sen såg han staketet ovanifrån, dom kastade ut honom fysiskt...

Tacka vet ja gamla satkärringar med lite tåga i. Skulle vara roligt om de bloggade ur sig sin syn på världen, män och livet i största allmänhet.

Jokes%2B-%2BOld%2BLadies%2BBirds.jpg

Hörde en rolig kommentar från en äldre tant som inte var så imponerad av en stökig tonåring (med babyhy): "Ät strömming pojk, så får du iaf skägg" :rofl

Last edited:
De där skulle jag passa mig för. Ser ut som NY plåtar... :gnissla:

Beware alla 60 och 70-talister...

Dessa "late 90's" kommer ta hand om er på ålderns höst. Ihop med 00-orna . Vi 80-talister ser utvecklingen och ser till att inte leva så länge :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman