Var är mitt batteri? Tips tack!!!

många som har skrivit om popnit tråden, vart är den? hittar den inte, vill läsa mer dumt nu :)

Beror på vilket huvud man tänker med...

Är säsongsberoende har jag hört...

Lurch skrev:
Ska köra iväg hojen på ventiljustering men hittar ju fan inte batteriet! Det skulle ha stått i garderoben där det alltid står men det är puts väck!

Behöver lite brainstorming, idéer om var jag ska leta. Jag har två rum och kök, klädkammare och några garderober samt ett kallgarage. Har letat igenom garaget, klädkammaren, garderober med mera. Vet inte vart mer jag kan leta...

Hjälp!

ring efterlyst :rofl

ps köp ett nytt
mvh Robin HooD

Letade i förrådet, i garaget, på balkongen, i kylen, i frysen, i sängborden, under sängen, i garderoberna, i skafferiet och i alla andra skåp i köket och vardagsrummet, i ugnen, på toaletten, på hatthyllan och tamefan överallt annars innan jag hittade det.

Hos Mormor!

Bild%20001.jpg

.

Kamikaze kid skrev:
Vad hade Mormor batteriet till?

Uppenbart, hon är ju kärringen MOT strömmen! Den gamla damen hade således stulit vartenda batteri i hela närområdet för att bära dom hem till holken. Eldar hon med ved ska minsann ALLA andra göra det. :rofl :rofl

Kamikaze kid skrev:
Vad hade Mormor batteriet till?

Monterat en Gixxer 750-motor på rullatorn!

Närå, jag hade en del grejor där i vinter när jag var i Sri Lanka och hyrde ut lägenheten. Fattar inte varför jag tog hem alla grejor igen utom batteriet som jag iofs inte ens fattar varför jag tog till henne in the first place...

.

An3Azz skrev:
Uppenbart, hon är ju kärringen MOT strömmen! Den gamla damen hade således stulit vartenda batteri i hela närområdet för att bära dom hem till holken. Eldar hon med ved ska minsann ALLA andra göra det. :rofl :rofl

Ja hon kan ju vara rätt negativ och syrlig i bland.

.

igår när jag skulle hämta mitt batteri som jag haft i en butik under vintern för underhållsladdning så hade dom tappat bort det.. Jag fick ett nytt! :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman